Forbes Israel Logo

אורי אריאל: "מעריך שנהיה בפנים אך אנחנו מוכנים גם להפתעות"

חבר הכנסת אורי אריאל, נציגה הבכיר של מפלגת "הבית היהודי", דיבר הבוקר בגל"צ על המגעים הקואליציונים, שצפויים להסתיים בקרוב, עם כניסתה של מפלגתו ומפלגת "יש עתיד" לממשלתו של בנימין נתניהו. "אני לא יודע להגיד לגבי אחרים, אבל אני מעריך לאור פגישת בנט נתניהו אתמול, שאנחנו נהיה בפנים אבל צריך להיות מוכנים להפתעות".

אריאל, נדרש להגיב להתבטאויות שצוטטו מפי בכירים בש"ס כאילו הם הולכים לפנות כנגד ההתנחלויות והמתנחלים מרגע שישארו מחוץ לממשלה. "אני חושב שאלו אמירות של כעס. אני מכיר את אנשי ש"ס, הם בעד ההתיישבות, גם אם מנהיג כזה או אחר אמר משהו בשעת כעס, זה לא אופי הציבור".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

חבר הכנסת גם התייחס להבדלים בין האידיאולוגיה של מפלגתו לזו שלו לפיד, "בוא נבחן את מעשיו של יאיר לפיד. הוא עשה את נאומו המדיני באריאל, והוא תומך בבניה בגושים. זה אולי לא שינוי לטובה מהמצב הקיים אבל זה גם לא שינוי לרעה. נושא ההקפאה זה דבר בלתי נסבל אפילו באמירה. בצד הפרקטי – הייתה הקפאה, אבל הפלסטינים עלו על העץ ומאז לא ירדו משם. לשבת למו"מ לא צריך לשלם שום דבר".

אורי אריאל | צילום: דף הפייסבוק של אריאל

חבר הכנסת צחי הנגבי מהליכוד, התייחס גם הוא להישארותם הצפויה של החרדים מחוץ לממשלה הבאה, "הדבר הנכון לעשות היה לגבש מתווה משותף עם יש עתיד והבית היהודי, ואז לתת אותו למפלגות החרדיות ולראות אם הן יכולות להיכנס או לא. ההחלטה הייתה נשארת שלהן. אם הם היו אומרים שהם לא יכולים להפנים את תוצאות הבחירות, זו החלטה שלהם. אבל אפילו אם חלק מהמחנה החרדי היה מסכים היישום היה נכון יותר". הנגבי הוסיף מתגבשת ממשלה פחות יציבה ופחות רחבה

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.