Forbes Israel Logo

אלה שני בוגרי Under30 הישראלית שנבחרו לרשימה האמריקאית

בוגרי רשימת הצעירים המבטיחים של פורבס ישראל נכללים השנה ברשימת העשור של פורבס ארה"ב, שבה הופיעו בעבר שמות כמו מרק צוקרברג ולברון ג'יימס

גאווה גדולה. שני בוגרי רשימת Fobres 30Under30 הישראלית נבחרו השנה לרשימה האמריקאית – רועי אליהו ושירה האס. רשימת Under30 של פורבס ארה"ב בוחרת מדי שנה 600 צעירים וצעירות מבטיחים בעשרים תחומים. השנה חוגגת הרשימה היוקרתית, שבין בוגריה שמות כמו לברון ג'יימס, מארק צוקרברג, מייסד אינסטגרם קווין סיסטרום ובילי אייליש – עשור להשקתה.

רועי אליהו, בוגר מחזור 2020 של הרשימה הישראלית הוא מייסד שותף של Salt Security, שפיתחה מערכת בינה מלאכותית היודעת לזהות תקיפות של API, מאבני היסוד שמאפשרות פעילות של כל אפליקציה. מטה החברה, שגייסה עד כה 30 מיליון דולר, נמצא בפאלו אלטו, אך הפיתוח ומרבית העובדים (35 מתוך 50) יושבים בתל אביב.

השחקנית שירה האס, היא בוגרת מחזור 2019 של רשימת Unnder30 הישראלית. כבר אז היא החזיקה רזומה מרשים כולל זכיה בפרס אופיר (בגיל 19), השתתפות בסדרה המצליחה "שטיסל", תפקיד בסרט "מריה מגדלנה" לצד חואקין פיניקס ותפקידים נוספים בסרטים "אשתו של שומר גן החיות" ו"סיפור של אהבה וחושך". היום היא יכולה להוסיף לרזומה המרשים הזה גם מועמדות לפרס האמי על תפקידה הראשי בסדרה "המורדת" ששודרה בנטפליקס ופרס יוקרתי נוסף על משחקה בסרט "אסיה".

בחודש פברואר הקרוב ייחשף מחזור 2021 של רשימת Under30 של פורבס ישראל.

צילום תמונת קאבר: ניר סלקמן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן