Forbes Israel Logo

ארגוס הישראלית נמכרה ב-450 מיליון דולר לקונטיננטל

חברת Argus הישראלית, המפתחת מערכת אבטחה לתעשיית הרכב, נרכשת על ידי תאגיד Continental הגרמני תמורת סכום המוערך ב-450 מיליון דולר. ב-Argus הושקעו עד עתה כ-30 מיליון דולר ועל ידי רכישתה מתכננת Continental לחזק את מעמדה בתחום המערכות החכמות לרכב.

הטכנולוגיה של Argus (ארגוס) מעניקה הגנה מלאה לרכבים ולרכיבי הקישוריות לאינטרנט המותקנים ברכב לאחר ייצורו ומאפשרת הגנה מלאה מהתקפות סייבר על מערכות הרכב הקריטיות ביותר של הרכב שכוללות בלמים, היגוי והמנוע. ההטמעה של המערכת מתבצעת ללא קושי בכל קו ייצור ומבלי שיש צורך לשנות דבר בעיצוב הרכב. 

בן נון. הופיע ברשימת 30Under30 לפני שנתיים

החברה הוקמה ב-2013 על ידי זהר זיספאל, שגם השקיע בחברה' ועופר בן נון, אורון לביא וירון גלולה, מומחי סייבר בוגרי 8200. בין המשקיעים בחברה, שצפויים להרוויח מהרכישה, ניתן למנות את Magna International, ספקית רכיבי הרכב הקנדית וענקית הביטוח והבנקאות הגרמנית Allianz; קרן Magma וקרן Vertex. ל-Argus מרכז פיתוח בקריית עתידים בתל אביב, והיא מפעילה גם משרדים במישיגן, בעמק הסיליקון, בשטוטגרט ובטוקיו. החברה המנוהלת מתל אביב מחזיקה נכון להיום כ-70 עובדים ברחבי העולם.

הרוכשת, חברת Continental הגרמנית, מוכרת בעיקר כאחת מיצרניות הצמיגים הגדולות בעולם, אולם היא נמנית על ספקיות רכיבי הרכב הגדולות בעולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.