Forbes Israel Logo

בוגרי Forbes Under 30 כבשו את הגאלה של הפילהרמונית הישראלית

באירוע הגאלה השנתי של קרן התזמורת הפילהרמונית, שנערך בתחילת נובמבר, כיכבו שני בוגרי רשימת Forbes Under 30. הראשון הוא להב שני, בן ה-29, שנבחר למחזור 2017 של צעירי פורבס, ויחליף את זובין מהטה בתור המנצח של התזמורת הפילהמונית; והשני הוא דניאל אריסון-דורסמן, בן ה-23, שנבחר למחזור 2018 של צעירי פורבס, והוכרז באירוע כיושב הראש הראשון של אגודת הידידים הצעירים של קרן התזמורת הפילהרמונית. דניאל הגיע לאירוע בליווי חברתו דניאל והוריו, שרי אריסון ומיקי דורסמן. 

אירוע הגאלה המסורתי של קרן התזמורת הפילהרמונית נערך השנה במלון הילטון בתל אביב, בהשתתפות מאות ידידי התזמורת מהארץ ומהעולם. בין המשתתפים היו יו"ר האירוע, רות ובעלה מאיר שטרית, רון חולדאי, מוריס קאהן, סמי סגול, משפחת המבורגר, גליה מאור, שמואל פרנקל, יהודית ריכטר, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית אבי שושני ועוד

להב שני, חן רייס והתזמורת | צילום: יוסי זליגר

שיאו של האירוע היה קונצרט בו ניגן בפסנתר המנהל המוזיקלי הבא של התזמורת הפילהרמונית, מאסטרו להב שני, שיחליף את זובין מהטה, לאחר שזה הודיע כי זאת עונתו המלאה האחרונה בתפקיד. יחד עם להב שני, הופיעה גם זמרת הסופרן, חן רייס, וחמישה מנגני התזמורת הפילהרמונית.

לאחר הקונצרט, הציגה רייס את המאסטרו החדש וכן שאלה אותו מספר שאלות. שני סיפר על הפעם הראשונה שניצח על תזמורת, על האפשרות שניתנה לו לעבוד עם הפילהרמונית, וכן על ההתרגשות, החששות והפחדים שלו: "זה מכובד, אני נרגש להתחיל כבר", אמר.

בהמשך התייחס שני לשאלה מה הוא יביא אתו לפילהרמונית, ואמר: "אמשיך את הדרך של התזמורת, וכן אשמח להוסיף דברים לרפרטואר, בין אם זו מוזיקה ישראלית או מוזיקה עכשווית אחרת. אביא לתזמורת דברים אומנותיים שאני מאמין בהם, שיוכלו לגרום לקהל ליהנות".

לסיום, הודה המאסטרו החדש על התמיכה: "זה שמוזיקה בימים אלה עדיין עושה משהו לכל כך הרבה אנשים, זה דבר נפלא", סיכם.

דניאל עם חברתו והוריו, שרי אריסון ומיקי דורסמן | צילום: יוסי זליגר

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן