Forbes Israel Logo

בנק הפועלים מרחיב ומעמיק את פעילותו בארה”ב

לכבוד ראש השנה, ובמסגרת הרחבה והעמקה של פעילותו בארה"ב, ערך בנק הפועלים אירוע חגיגי ללקוחות ישראליים המקיימים פעילות בנקאית בארה"ב.

לאחרונה פתח בנק הפועלים משרדים חדשים ברובע מנהטן, במרכז העיר ניו יורק. במשרדים אלה מוצעים ללקוחות מסחריים שירותי בנקאות מלאים, הממזגים תשומת לב ויחס אישי של בנק בוטיק, יחד עם מומחיות ועוצמה פיננסית של בנק גלובלי.

במקביל פתח בנק הפועלים משרד חדש בוודקליף לייק, ניו ג'רזי, פרבר בקרבת העיר ניו יורק.

דן קולר, הממונה על חטיבות שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית בבנק הפועלים, אמר בטקס: "האסטרטגיה של קבוצת הפועלים מייחסת חשיבות רבה להמשך צמיחת פעילות בנק הפועלים בארה"ב, תוך מיקוד בתחום האשראי ל-Middle market. במסגרת זו אנו ממשיכים לפתח את התיק ולהתרחב גם גיאוגרפית וגם ענפית".

מימין: גבי חמני, מנהל הפעילות של בנק הפועלים בארה"ב, אלון גרנות, משנה למנכ"ל ו-CFO פרוטרום ויעל וינשטוק שמש, מנהלת חטיבת הפעילות הישראלית בבנק הפועלים ניו יורק

גבי חמני, מנהל הפעילות של הבנק בארה"ב אמר: "בנק הפועלים משרת לקוחות בארה"ב כבר יותר מ-40 שנה, במהלכן ראה כיצד חברות ישראליות פרצו דרך והפכו לחוד החנית בתחומן בשוק האמריקני. אנו גאים להיות שותפים לעשייה מבורכת זו".

עוד אמר חמני, כי פעילותו הגלובלית של הבנק נמצאת בתהליך של צמיחה, וארה"ב היא מוקד אסטרטגי חשוב ביותר בהתרחבותו הבינלאומית: "ארה"ב היא שותפה אסטרטגית של ישראל, והיחסים ההדוקים בין שתי המדינות מוצאים את ביטויים גם בסקטור הבנקאי והפיננסי, ואני מעריך כי גם בעתיד תמשיך ארה"ב להיות השותפה הכלכלית, המסחרית והפיננסית החשובה ביותר של ישראל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.