Forbes Israel Logo

בעלי המניות באבן קיסר מכרו אחזקותיהם ב-181 מיליון דולר

הצעת המכר התקבלה: אבן קיסר, אשר עוסקת בייצור משטחי קוורץ ונסחרת בוול סטריט, הודיעה היום על קביעת מחיר של 23.25 דולר למניה למכירת 7.775 מיליון מניות על ידי בעלי המניות שלה, קיבוץ שדות ים וקרן טנא.

בנוסף, בעלי המניות המוכרים העניקו לחתמים אופציה למשך 30 יום לרכוש עד 1.16625 מיליון מניות נוספות. אבן קיסר לא תקבל כל תמורה ממכירה זו. מועד הסגירה של מכירת המניות נקבע ל-17 באפריל 2013.

לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של בנק לאומי, רשמה רווח משמעותי מהעסקה. בדצמבר 2006 רכשה לאומי פרטנרס כ-4% מהחברה באופן ישיר ועוד כ-1% באופן עקיף דרך קרן טנא בהשקעה כוללת של כ-35 מיליון שקל. במשך השנים משכו לאומי פרטנרס דיבידנדים בהיקף של כ-15 מיליון שקל, וכתוצאה מהמכירה ירשמו רווח נוסף של כ-85 מיליון שקל.

ג'י פי מורגן, ברקליס קפיטל וקרדיט סוויס (ארה"ב) הם החתמים המובילים בהצעת המכר ו- Stifel, Nicolaus & Company, Incorporated ו- Robert W. Baird & Co. Incorporated הינם חתמים נוספים בהצעה זו.

קרן טנא. מימין: אריאל הלפרין, רן בן אור, דורי בראון, איל עטיה | צילום: נועה זיני

תשקיף מדף ביחס למניות אלה הוגשה על ידי אבן קיסר והוכרז כבר תוקף על ידי רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) ב-5 באפריל השנה. 

אבן קיסר מייצרת ומשווקת משטחי קוורץ למגוון שימושים ויישומים ביניהם משטחי עבודה, חיפויים לאמבטיה, ריצוף, חיפויי קירות ועוד, במגוון עשיר של צבעים, סגנונות, עיצובים וטקסטורות. 4 קולקציות המוצרים של אבן קיסר, קלאסיקו, סופרימו, מוטיבו וקונצ'טו נמכרים ביותר מ-40 מדינות בעולם. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.