Forbes Israel Logo
פור סיזנס סיישל ריזורט. צילום: Four Seasons
פור סיזנס סיישל ריזורט. צילום: Four Seasons

ברוכים הבאים לגן עדן: הריזורט החלומי על גבעות מאהה בסיישל

מווילה מפנקת עם בריכה פרטית, דק מרווח ונוף לאוקיינוס, דרך חוף מרהיב וספא עטור פרסים ועד מנות בינלאומיות ושקיעות מרהיבות: הכירו את פור סיזנס ריזורט סיישל

"תשכחו כל מה שידעתם על". זה כנראה משפט שלא תמיד רוצים לשמוע, וזה אפילו עלול להרגיז, אבל אין דרך אחרת לתאר את החופשה המפנקת בריזורט היוקרתי Four Seasons Seychelles אם לא משתמשים בו כנקודת הפתיחה לסיפור. אפשר גם להסביר את זה מפן אחר, אך דומה, ולתאר את איי סיישל כיעד חופשה חלומי, אבל אם לא חוויתם את זה בפור סיזנס באי מאהה, עם החוף המרהיב, הווילות ששכונות למרגלות הגבעה ונקודת התצפית על מפרץ Petite Anse – לא באמת חוויתם חופשה מפנקת ויוקרתית כהלכתה בסיישל.

מלון פור סיזנס ריזורט סיישל, שנבנה למרגלות הגבעות ומקיף את מפרץ אנס לה ליברטה בצורת הפרסה, הוא המפלט החלומי שלכם בהשראת הטבע. ספא על הגבעה, 67 וילות שנבנו בצורה מדויקת מעל צמרות העצים כדי לאפשר נוף לאוקיינוס, וחוף חול לבן רחב ידיים שמהווה את הבמה למנוחה בלתי נשכחת של סיישל.

נסיעה מהירה ברכבי גולף זעירים לוקחת אתכם במעלה הצוק אל הווילה המבודדת שלכם, שם ממתינים בריכת מים עמוקים פרטית ואמבט טבילה מדהים. אם תצליחו להוציא את עצמכם מהווילה – החוף, עם מי האוקיינוס ההודי החמימים והצלולים בגווני כחול וטורקיז והחולות הלבנים והרכים מהווה דרך מפנקת לבלות את היום. ספורט ימי ללא תלשום נוסף, כמו קיאקים ושנורקלינג, מאפשר לכם לחקור את המפרץ הצלול, ואילו טיולי דיג כבר יובילו אתכם עמוק יותר אל עבר האופק הכחול.

לבחור את הנוף

שלוש מסעדות ושני ברים עם מגוון מאכלים רחב עומדים לרשותכם לאורך כל שעות היום ומהווים עוד נדבך מרגיע בחופשה, ויש גם את האפשרות של סעודה מתחת לכוכבים בחצר הווילה שלכם שתהווה הרפתקה מתאימה לסיום החופשה החלומית.

כל אחת מ-67 הווילות בריזורט מציעה בריכה פרטית, אמבט עם נוף לאוייקיינוס ופרטיות מוחלטת. צילום: Four Seasons
כל אחת מ-67 הווילות בריזורט מציעה בריכה פרטית, אמבט עם נוף לאוקיינוס ופרטיות מוחלטת. צילום: Four Seasons

כל 67 מקומות הלינה הם וילות עצמאיות שמצוידות באמבטיות שקועות עם נוף מרהיב ובריכות פרטיות. כולן מבודדות ומרווחות, מתחננות לבילוי רומנטי, אבל לא רק.

ואחרי כל זה – אתם גם יכולים לבחור את הנוף שלכם: הווילות עם נוף לגן קרובות יותר לבריכה הראשית של הריזורט, לחוף ולמסעדת קנל המצוינת שמגישה בצהריים מנות מגוונות, חלקן קלילות שיתאימו למי שאכל ארוחת בוקר גדולה, ובערב מנות בשר משובח, פירות ים ושלל קוקטיילים ומוקטיילים שיקחו אתכם צעד נוסף פנימה, אל תוך החלום. וילות מרשימות עם נוף לגבעה או עם נוף לאוקיינוס, מתהדרות בבריכות אינסוף הפונות לים, דק מרווח, מיטות שיזוף, וורנדה עם מיטה שהתגלתה כנוחה במיוחד ואפשרה מנוחת אחר צהריים מושלמת, ומקלחות חיצוניות שעשינו בהן שימוש רב.

סוויטות עם מספר חדרי שינה הינן האידיאליות עבור משפחות וכוללות בריכות גדולות, דק מרווח שמצויד בכיסאות נוח ושולחנות לסעודה באוויר הפתוח, סלון ופינת אוכל.

בחרנו להתחיל את היום בארוחת בוקר במסעדת Zez שמשקיפה על האוקיינוס ההודי ושוכנת בצלע ההר. מומלץ לנסות ולטעום ממגוון המנות העשיר שמציעה המסעדה: יש חדר שלם של פירות טרופיים, חדר מתוקים (ופל בלגי/פנקייס שמוכן במקום, עוגות, עוגיות, מאפים ועוד), בר חם שכולל תבישילים קלילים ואומלטים, ועוד מנות שניתן להזמין ישירות מצוות המסעדה. אחרי השקיעה המסעדה הזו הופכת למקום רומנטי שמגיש מאכלים פאן-אסייתיים, כמו, למשל, סרטן המלך בסגנון סינגפורי ברוטב צ'ילי לוהט או לחמניית באן מאודה ממולאת בשר בבישול ארוך וירקות.

ארוחה רומנטית בחוף הקסום. צילום: Four Seasons
ארוחה רומנטית בחוף הקסום. צילום: Four Seasons
אמבטיות מפנקות ושקיעה מרהיבה

אחרי ארוחת הבוקר עומדות לפניכם שפע של פעילויות מחוץ או בתוך הווילה. אנחנו בחרנו לשלב בכל יום פעילות אחת, בנוסף לשהות בחוף, בבריכה הפרטית בווילה ובחדר הכושר שנמצא בסמוך למסעדת ארוחת הבוקר, וגם אם אתם לא מתכננים להתאמן בו – הדרך אליו כוללת מסלול מדרגות בתוך צמחיה טרופית עשירה, נוף מקסים והזדמנויות צילום שלא כדאי לפספס. ביום הראשון, שנורקלים. אסור לכם לפספס את המים הצלולים ולהנות ממראה הדגים בקרבת החוף. ביום השני, קיאיקים. גם כאן נשארנו עם פעילות ימית רגועה למדי שמהווה חוויה זוגית שלא תשכחו. ניתן לחתור עד לקצה הרכס ולזכות בזווית נוף ייחודית הצופה על כל הריזורט. ביום אחר במהלך השהות בחרנו בפעילות בספא – שיעור Yin-Yoga בסטודיו פתוח שצופה על הריזורט מנקודה גבוהה במיוחד מלמעלה ונהנה ממשבי רוח נעימים. בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להשלים את חווית החופשה המרגיעה והשלווה. זה גם מקום מומלץ לצילום השקיעה המרהיבה.

להתפנק עם מי קוקוס בחוף. צילום: שלומי אזולאי
להתפנק עם מי קוקוס בחוף. צילום: שלומי אזולאי

אפשרות נוספת שלא כדאי לוותר עליה, ונציין שנתקלנו בה רק בפור סיזנס ריזורט סיישל, היא ה-Bath Butler, מומחה להכנת אמבטיה מפנקת ומרגיעה בווילה. ניתן לבחור מתוך 5 סוגי טיפולים והספא ישלח מומחה שירקח עבורכם, מצמחים ועלים טריים שהוא מלקט ברחבי הריזורט, את המתכון לאמבטיה המושלמת.

דגים שעלו בחכת השף

כאן המקום לציין שפור סיזנס מאפשר להכנס אל תוך חווית החופשה ועדיין לשמור על אורח החיים במינון בו תחפצו. בין זה בפעילות ספורטיבית בחדר הכושר, בשיעורי הסטודיו בספא או בפעילות ימית, בין אם בתזונה, עבודה באחד מחדרי הפגישות שמציע הריזורט וגם, לזוגות עם ילדים, שירותי בייביסיטר. חשוב לציין שלפני הגעתם לריזורט תשאלו על רגישות או העדפות מסוימות בארוחות, ומקפידים להכין מנות בהתאם. כך, למשל, בארוחת צהריים בבר ה-Kannel הזמנו מוקטייל (קוקטייל פירות ללא אלכוהול) שהיה בו חלב – מיד ניגש אלינו איש צוות, עדכן על כך, הציע חלופות או את אותו המשקה ללא חלב.

אחד מחדרי הטיפולים בספא. בתום הטיפול תוכלו לצלם את השקיעה המרהיבה. צילום: Four Seasons
אחד מחדרי הטיפולים בספא. בתום הטיפול תוכלו לצלם את השקיעה המרהיבה. צילום: Four Seasons

את ארוחת הצהריים בחרנו לעשות במסעדת קנל לצד הבריכה או בבר המסעדה ששוכן ממש על החוף. ניתן גם להזמין מהבר ישירות אל מיטות השיזוף שלכם, כל אחד מאנשי הצוות האדיבים בחוף ישמח לספק לכם את כל מאווייכם – החל ממי קוקוס שמוגשים בתוך הקוקוס עצמו, ועד להמבורגר עסיסי. חיבבנו במיוחד את הערכה שמקבלים מיד לאחר שמתיישבים בחוף – מארז עץ מהודר עם בקבוקי מים מינרלים קרים וקרמי הגנה. בסיסי אבל בהחלט נדרש. התפריט מגוון ומציע מבחר דגים ששעלו בחכת השף באותו היום – ניתן להגיע עד דלפק הדגים Petite Anse כדי לבחור לעצמכם דג טרי ולתת לצוות הקולינרי המוכשר לצלות אותו עבורכם.

כשמדובר בשקיעת שמש, הן Kannel  בר והן Zez בר מציעים נקודות תצפית מושלמות. הראשון מספק כיבוד לצד הבריכה וביסים בינלאומיים, ואילו האחרון כולל תפריט סאקה וחללי פנים עכשוויים. ותמיד עומדת לפניכם האפשרות הרומנטית להזמין בקבוק יין, וגם מנות מהמטבחים של שתי המסעדות, ולצפות בשקיעה מהווילה.

אהבנו במיוחד

קבלת הפנים הייחודית בלובי הריזורט – מבנה פתוח הצופה לאוקיינוס, בעל פינות ישיבה מפנקות שיסייעו לגוף להתאושש מהטיסה, משקה ענבים טרי ומרענן שמכניס מיד לאווירה וכמובן קבלת פנים ושירות שלא תתקלו בהם באף מקום אחר.

הווילות עם הדק המרווח, מיטות השיזוף, ובריכת המים העמוקים יסייעו להרגע ולחוות את הנופים של האוקיינוס והצמחיה הטרופית של הריזורט. צילום: Four Seasons
הווילות עם הדק המרווח, מיטות השיזוף, ובריכת המים העמוקים יסייעו להרגע ולחוות את הנופים של האוקיינוס והצמחיה הטרופית של הריזורט. צילום: Four Seasons

פרט לצמחייה השופעת בעשרות גוונים של ירוק, הנופים של האוקיינוס ההודי הם הרקע העיקרי בריזורט פור סיזנס סיישל. כדי להדגיש את מיקומו של הים, למרגלות הגבעה עליה שוכנות הווילות, הוסיפו בריזורט תוספות "מעצימות נוף" כמו אמבטיות שקועות הפונות לים, ספא על הגבעה באוויר הפתוח, ווילות בסגנון בית עץ שמתגאות בנוף אוקיינוס ​​שראוי לגלויות.

צוות של מאות עובדים מציע חוויה חמה ואמיתית מרגע דריסת הרגל על ​​החולות הלבנים של הריזורט ועד היציאה לשדה התעופה. טיולים ייחודיים ברחבי הריזורט ומחוצה לו, כמו פעילות שמשלבת טיפוס שמתחיל מחוץ לריזורט, מגיע עד לראש הגבעה שצופה על כל הריזורט שם גם נערך שיעור יוגה תחת כיפת השמיים, וחזרה לריזורט, או תוספות רומנטיות בהתאמה אישית (ארוחת ערב לשניים על החוף, למשל) הם רק כמה מהנגיעות המיוחדות שניתן לצפות להן במהלך השהות. ויש גם מחוות קטנות וייחודיות שמוסיפות לחוויה וגם דאגו לחבר אותנו לאי – קערת פירות טרופיים מקומיים שמוגשת לווילה, או חליטת קינמון מענגת שנרקחה מעלים שנקטפו מעצי הקינמון שגדלים בריזורט. בקשו מאנשי הצוות לקחת אתכם לראות את עצי הקינמון ולהריח את העלים.

להשאר פעילים

בנקודה הגבוהה ביותר בריזורט שוכן לו ספא ספא לה סייל, ומפנק עם נוף לים ורוחות מפרץ נעימות. שם, כאמור, תוכלו להנות משיעורי יוגה, טיפולי פנים וטיפולי גוף ייחודיים או להתמכר לטקס כמו "קסם הקוקו דה מר", פינוק של 150 דקות המדגיש את סגולות הריפוי של הקוקוס.

הפור סיזנס הוא אחד המקומות הטובים ביותר למשפחות בסיישל. בנוסף למועדון Kids For All Seasons ללא תשלום, המתקנים כוללים בריכת ילדים גדולה מצוידת במיני כיסאות נוח ואזור חוף מוגן. זה מתאים לבילוי משפחתי בשמש של אחר הצהריים.

השארו פעילים עם מגוון האפשרויות שהריזורט מציע, כמו קייקים, שנורקלים, שיט לעומק האוקיינוס ושיעורי גלישה. צילום: Four Seasons
השארו אקטיבים עם מגוון פעילויות המים שהריזורט מציע, כמו קייקים, שנורקלים, שיט לעומק האוקיינוס ושיעורי גלישה. צילום: Four Seasons

מכדורעף חופים ועד גולף על חוף הים – כדורי האקו-ביו יאפשרו לכם לשחק גם במים מבלי לפגוע בסביבה הימית – אתר הנופש מציע שפע של דרכים להישאר פעיל במהלך חופשת החוף שלכם, וכבר המלצנו בתחילת הכתבה על חתירה זוגית בקייק ושנורקלינג קרוב לחוף או בעומק האוקיינוס עם סירת פדלים.

מנות שאסור לכם לפספס

ארוחת הבוקר – מסעדת Zez:

  1. פנקייקס/ופל בלגי.
  2. ביצים בסגנון בנדיקט עם סלמון ותרד (EGGS ROYALE).
  3. טוסט אבוקדו עם ביצים ועגבניות מיובשות.
  4. צלחת גבינות ופירות יבשים.
  5. עוגת קוקוס.
  6. מגוון המאפים.
  7. דונאטס.
  8. מאפין שקדים.
צלחת גבינות, פירות העונה ולחמניות שנאפות במקום. ארוחת בוקר עם נוף לאוקיינוס. צילום: שלומי אזולאי
צלחת גבינות, פירות העונה ולחמניות שנאפות במקום. ארוחת בוקר עם נוף לאוקיינוס. צילום: שלומי אזולאי

ארוחת ערב – מסעדת Zez:

  1. פתיחה – טאטאקי טונה, סלט תרד, רול סושי – קליפורניה מאקי, ניגירי תמנון.
  2. עיקרית – באן עוף, שורט-ריב באו בורגר.
  3. קינוח – מנגו סטיקי רייס.
  4. קוקטיילים – WAN CHAI SPRITZ ו-ZEZ COLADA.

ארוחת ערב – Kannel:

  1. פתיחה – סלט תרד עם גבינות ואגוזים, תמנון בסגנון "PETITE ANSE", סלט פירות ים (הזמנה מיוחדת מהשף).
  2. עיקרית – נתח טלה, סטייק בקר יפני WAGYU, חסילונים בסגנון מדגסקר.
  3. קינוחים – מילפיי וניל עם אגוזי מקדמיה, מוס שומשום עם סורבה לימון וקוקוס ודפי שוקולד מריר.
  4. יין – קוליו, פינו גריז'יו, איטליה 2018.
  5. מוקטיילים – GINGER ELIXIR ו-BANANA COLADA.

Four Seasons Resort Seychelles
Petite Anse, Baie Lazare, P.O. Box 1397, Victoria, Mahé, Seychelles
לאתר הריזורט ולהזמנות, וגם – הצעה מיוחדת לחופשה משולבת שמציע פור סיזנס בימים אלה, או בטלפון 4393000 (248)+

ה-Bath Butler בפעולה. צילום: Four Seasons
ה-Bath Butler בפעולה. צילום: Four Seasons
וילה מרווחת עם פינות ישיבה מפנקות בפנים ובחוץ. צילום: Four Season
וילה מרווחת עם פינות ישיבה מפנקות בפנים ובחוץ. צילום: Four Season

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.