Forbes Israel Logo
קים קרדשיאן וקניה ווסט ב-2014. צילום: Shutterstock
קים קרדשיאן וקניה ווסט ב-2014. צילום: Shutterstock

מתגרשים, סופית: בתוך הנכסים של קים קרדשיאן וקניה ווסט

לאחר שהוגשה תביעת הגירושין על ידי קים קרדשיאן, פורבס מעריך את שוויו של כל נכס של בני הזוג קרדשיאן-ווסט ואת האופן שבו יתחלקו 2.1 מיליארד דולר בין השניים

עכשיו זה רשמי: אחרי חודשים של ספקולציות, קים קרדשיאן הגישה בקשה לגירושין מבעלה מזה שבע שנים, קניה ווסט. TMZ דיווח לראשונה על החדשות ביום שישי, ונציג מטעם קרדשיאן אישר. ההליך מתנהל באופן ידידותי, וקרדשיאן ביקשה משמורת משפטית ופיזית משותפת על ארבעת ילדיהם.

הצמד חתם על הסכם ממון, אשר יקל על חלוקת הנכסים המשולבים שלהם בסך 2.1 מיליארד דולר. שניהם מחזיקים ומפעילים באופן עצמאי את העסקים שלהם – Yeezy של ווסט ו-KKW Beauty של קרדשיאן – וככל הנראה ישמרו על הבעלות, כמו גם על כל הכנסה מהעסקים הללו. העניינים מסתבכים יותר כשמדובר בנדל"ן ובצעצועים המשותפים שלהם – כולל האחוזה שלהם בשכונת היוקרה קלבאסס שבלוס אנג'לס, עם כיור אמבטיה בשווי 30 אלף דולר – אך פריטים אלה מהווים פחות מ-5% מהנכסים הקולקטיביים שלהם.

הגשת התביעה מגיעה לאחר חצי שנה סוערת של כוהנת היופי ואל הסניקרס שבה הבעיות הזוגיות שלהם פורסמו ברשתות החברתיות ואילו ווסט הספיק להכנס למחלוקת נוספת עם ריצה לנשיאות, שלא צלחה. הזוג חי בנפרד – קרדשיאן בקלבאסס, קליפורניה, עם הילדים וווסט בוויומינג – כבר חודשים. הם גם היו בטיפול ושוחחו על פיצול אפשרי במהלך השנה האחרונה.

הנה האופן שבו יתחלקו, ככל הנראה, הנכסים של איחוד קרדשיאן-ווסט:

קניה ווסט: 1.3 מיליארד דולר

ווסט הוא העשיר יותר מבינהם, אך חלק ניכר משוויו הנקי קשור בחברת ההלבשה הלא נזילה שלו.

ייזי: 1.26 מיליארד דולר

הכתר של הונו, ווסט מחזיק ב-100% ממותג הנעליים שלו, שידוע בסניקרס הצ'אנקים שעלותם 200 דולר ומעלה לזוג. שווי החברה קשור לאדידס, שמייצרת, משווקת ומפיצה את הנעליים. במודל הדומה לזרם תמלוגים, ווסט מקבל כ -11% מההכנסות השנתיות של ייזי, שהיו כ-1.3 מיליארד דולר בשנת 2019. באמצעות מכפיל שמרני, פורבס העריך באפריל 2020 כי השווי של המותג הוא 1.26 מיליארד דולר.

קים קרדשיאן ווסט: 780 מיליון דולר

לקרדשיאן ווסט אולי יש פחות מבעלה, אבל הונה הרבה יותר נזיל – ופחות תלוי בטרנדיות המותג שלה ובגחמות הצרכנים.

KKW Beauty, מותג הקוסמטיקה של קים: 500 מיליון דולר

בדומה לווסט, עיקר הונה של קרדשיאן נמצא במותג הנושא את שמה. פורבס העריך באוקטובר כי לקרדשיאן 72% בחברת הקוסמטיקה שלה KKW Beauty שמוערכים בכ-500 מיליון דולר.

מזומנים והשקעות אחרות: 250 מיליון דולר

קרדשיאן הרוויחה מיליונים מ-13 שנים שכיכבה בתוכנית הריאליטי המצילחה Keeping Up With the Kardashians, מהאפליקציה הסלולרית שלה "קים קרדשיאן", מדוגמנות ומפרסום של חברות שונות. אך יום התשלום הגדול ביותר שלה הגיע כאשר מכרה 20% מ-KKW Beauty לענקית הקוסמטיקה Coty תמורת 200 מיליון דולר במזומן בשנה שעברה.

מה שנותר: 70 מיליון דולר

הזוג מחזיק במספר בתים – ויש להם מספר משכנתאות – יחד, כולל אחוזת קלבאסס בלוס אנג'לס, דירת מגורים במיאמי ושתי חוות בוויומינג. על פי המסמכים ששלח ווסט לפורבס בשנה שעברה, הם מחזיקים גם באוסף יצירות אומנות שמוערך ב-5 מיליון דולר, כמעט 4 מיליון דולר ברכבים, 3.2 מיליון דולר בתכשיטים ואפילו בעלי חיים בשווי 300 אלף דולר שיכולים להיות בבעלות משותפת של בני הזוג. מי יקבל את מה תלוי בתנאי ההסכם שחתמו לפני הנישואים ובכל הסדר שעורכי הדין יוכלו לשאת ולתת עליו. לעת עתה, הנחנו שהם חילקו אותו בצורה שווה. אנו יכולים לומר בוודאות: אף אחד מהצדדים לא יעזוב כשהוא רוצה יותר מזה.

צילומים: Shutterstock

https://secure.cardcom.solutions/e/xo64

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן