Forbes Israel Logo

ג’י מדיקל סגרה על שת”פ עם חברות אמריקאיות מובילות בתחום הרפואה

ג'י מדיקל, חברת מוצרי ה-mHealth המבוססים על טכנולוגיות ניטור מתקדמות הודיעה כי קיבלה הזמנות רכש בהיקף משמעותי מתאגיד Hygea Holdings ומשתי חברות בת שלה, Palm Medical Group ו- All care – בהיקף כולל של 21.8 מיליון דולר.

ההזמנות הן למערכת הרפואית "פריזמה", מערכת מבוססת סנסורים ואלגוריתמים הנישאת על סמארטפון וכן למערכת ניטור המדדים החיוניים (VSMS או מדבקת אק"ג), לתקופה של 24 חודשים שתתחיל ב-1 באפריל 2019.

ג'י מדיקל. מסתערים על אמריקה | צילום: ג'י מדיקל

הייגיאה הינה חברת אחזקות אמריקאית המתמחה במתן שירותים מגוונים בתחום הבריאות, החל מביטוח ופיננסים ועד לרפואה וטכנולוגיה. בבעלותה של הייגיאה מרפאות, חברות לשירותים נלווים (בתי מרקחת ומתקני טיפול ואיבחון), איגודי רופאים עצמאיים ושירותי בריאות נוספים, המספקים טיפול מלא לגופים מסחריים ולמבוטחי Medicare ו-Medicaid. כיום מנהלת הייגאה למעלה מ-190 אלף חברים ומטופלים.

כמו כן, ארגון הבת שלה All Care Management Services הוא ארגון בעל חוזים עם יותר מ-250 מרפאות של רופאים, המספק שירותי טיפול בשוק של דרום פלורידה מזה 15 שנים. וכן, Palm Medical Group הינו איגוד הרופאים (או המרפאות) העצמאיים הוותיק ביותר (25 שנה) והגדול ביותר, עם כ-2,800 מרפאות חברות המייצגות יותר מ-5,000 ספקי שירותי רפואה. ספקים אלה מטפלים ביותר מ-7 מיליון מטופלים ומייצגים את כל התחומים ותחומי המשנה ברפואה.

מערכת הפריזמה | צילום: ג'י מדיקל

אבן דרך בפן המסחרי

בתגובה על הזמנות הרכש אמר ד"ר יעקב גבע, מנכ"ל ג'י מדיקל: "מדובר באבן דרך בכניסתם המסחרית של מוצרינו הרפואיים המאושרים לשוק האמריקני החשוב, ואנו גאים ביותר על זה שהייגיאה מכירה בכך שמוצרינו ושירותינו הרפואיים משתלבים אינטגרלית בדור הבא של מערכות מודרניות ומלאות לטיפול רפואי ולמתן שירותים. אנו ממשיכים להגדיל את נתח השוק שלנו בכל רחבי ארה"ב בתחום חשוב זה של רפואה דיגיטלית".

ג'י מדיקל נוסדה ב-2014 על ידי אחד מחלוצי התעשייה, דר' יעקב גבע, ותפסה מקום בולט בחזית המחקר והפיתוח של הרפואה הדיגיטלית. החברה מתמחה בקידום ופיתוח טכנולוגיות של Telemedicine ו-mHealth. מוצריה הבולטים הם כאמור מערכת הפריזמה ומדבקות האק"ג (ה-VSMS).

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן