Forbes Israel Logo

“גלקסי 4S – המכשיר האחרון של סמסונג תחת צילה של אפל”

מחר בלילה (שעון ישראל) תשיק סמסונג את הגלקסי S4 – סמארטפון הדגל החדש שלה. זו תהיה הפעם האחרונה בה תפעל החברה בתוך המסגרת ששירטטה אפל.

דור הסמארטפונים הנוכחי מוגדר על ידי אפל. נכון להיום, הממשק של אפל והשפה העיצובית של הענקית האמריקאית הם השולטים בשוק, כאשר המתחרים מנסים לפתח מוצרים דמויי אייפון או אייפד. סמסונג לא תשתחרר מהצל הזה כבר החודש. מחר היא תחשוף עוד מתחרה לאייפון, שייראה כמוהו וישחק באותו מגרש. אך המשחק האמיתי של סמסונג רק מתחיל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בטווח הארוך מתכננת החברה הקוריאנית להשתמש בפיתוחים שלה בתחום טכנולוגיית המסך ובמערכת ההפעלה טייזן, אותה פיתחה עם אינטל, כדי לפרוץ החוצה מתוך התבנית של אפל. אם האירוע מחר ידהים אתכם, חכו ל-2014, בה סמסונג באמת תתחיל לרוץ.

צילום: רויטרס

סמסונג ככל הנראה עושה את צעדיה האחרונים תחת צילה של אפל. ב-2014 היא צפויה לשנות את חווית המחשוב והאינטרנט, בדרך שייחודית לחזון שלה עצמה. מבט אל המשך הדרך מלמד כי סמסונג למעשה פרשה עד כה את כל המרכיבים הנחוצים לה כדי להגדיר מחדש את חוויית המשתמשים, בכל התחומים. זה לא ייקרא סלולרי או נייח, אלא משהו מופשט, סגנון חיים חדש. וזה יתרחש בכל מקום בו תוכל סמסונג לשים מסך מתקפל (תחום שבו היא שולטת).

הנסיגה של אפל מתחום הטלוויזיות משאירה את סמסונג כשולטת הבלעדית על הסלון שלכם. אולם סמסונג לא רק מייצרת טלוויזיות חכמות, אלא גם מוצרי חשמל עבור המטבח, סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים נייחים וניידים. ככל שמתקרב העידן החדש, לסמסונג יש את כל המוצרים להם היא זקוקה כדי להשפיע עליו.

במקביל, פיתחה סמסונג גם את מערכת ההפעלה טייזן, שצפויה לקשור את כל הקצוות יחדיו, ולמשוך גם את קהילת מפתחי האפליקציות. כמו אפל, כעת יכולה סמסונג לשלב חומרה ותוכנה שפותחו במפעליה.

אפשר כמובן לטעון כי העידן החדש יכלול גם אלמנטים לבישים. זה נכון. המשקפיים של גוגל יכולים להיות אלטרנטיבה משמעותית למסכים. אך שעון מיוחד כמו שאפל מפתחת? זה זניח.

ה-14 במרץ, והדיבורים על השקת שני אייפונים חדשים עוד השנה לא צריכים לטשטש את התמונה הגדולה יותר, ואת השוק הגדול אליו מכוונת סמסונג. לחברה, אשר סופגת ביקורת רבה על היעדר היצירתיות, יש את התשתית הטובה ביותר לחדשנות במגוון רחב של תחומים.

היא יצרה סגל של מהנדסים אשר מסוגלים לפרוץ גבולות במונחים של אמינות המוצרים. יש לה בסיס מדעי ברוסיה ובסיס תוכנה בהודו. יש לה אלפי מהנסים מוכשרים. במובן מסוים, היא הפכה את החדשנות לתעשייתית.

אתם יכולים לחכות למחר בציפייה גדולה, אבל אל תפספסו את התמונה הגדולה: הגלקסי S4 הוא המכשיר האחרון בקו האייפונים של סמסונג.

כתבות נוספות בנושא:

המסך המתקפל של סמסונג עשוי לשבור את ההגמוניה של אפל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.