Forbes Israel Logo

גלקסי 8 Note עוקף את אייפון 8 במבחני מהירות

מכשיר הסמסונג גלקסי Note 8 יצא לחנויות לפני מספר שבועות, וכעת נכנס לזירה המתחרה העיקרי שלו: מכשירי האייפון 8 ו-8 Plus. המכשירים של אפל מעט זולים יותר ממכשיר הגלקסי, אבל יש מספר סיבות להעדיף את הגלקסי: הוא מגיע עם עט S, המשדרג את חוויית השימוש, המסך שלו טוב יותר, ובאופן בלתי צפוי – הוא מהיר יותר.

הניידים הקודמים שהוציאה סמסונג לא היו איטיים, אבל הם גם לא מיהרו לשום מקום. סמסונג התמקדה בהארכת חיי הסוללה על חשבון מהירות המכשיר, על חשבון מהירות העיבוד, אך לא כך בדגם החדש: גלקסי 8 Note מהיר יותר מקודמו, גלקסי 8S, למרות שלשניים חומרה דומה. ההבדל המשמעותי הוא תוספת הזיכרון לה זכה ה-8 Note, שמאפשרת לתוכנות לפעול ברקע בצורה חלקה יותר.

גלקסי 8 Note (מימין) ואייפון 8 | צילום מסך מתוך יוטיוב

בסרטון חדש שבחן את הביצועים של שני המכשירים המתחרים, מכשיר הגלקסי ניצח את האייפון במהירות התגובה והעיבוד. האייפון אמנם הצליח לפתוח מהר יותר אפליקציות בפעם הראשונה, אך הגלקסי עקף אותו בפתיחת אפליקציות שכבר פועלות ברקע.

הביצועים של אייפון מרשימים, אך יכולתו להריץ אפליקציות ברקע מוגבלת במכוון. מכשיר ה-8 Note מצליח לשמור את האפליקציות פועלות ברקע, מבלי להכביד על הפעילות השוטפת, ולכן האפליקציות נפתחות מידית.

8 Note מצטיין בתחזוקת אפליקציות ברקע, וזאת בלי לפגוע באופן משמעותי באורח החיים של הסוללה – שעדיין חזקה מהממוצע. זהו לא רק ניצחון קטן לגלקסי מול אפל, אלא גם התקדמות טכנולוגית משמעותית ממכשיר ה-6S, שלא היה מסוגל לשמור על אפליקציות רקע פתוחות לאורך זמן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן