Forbes Israel Logo

גרלן חושף חמישה מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח היוקרתית אביי רויאל

מותג הקוסמטיקה הצרפתי מרחיב את סדרת הטיפוח המצליחה אביי רויאל שמוצריה מבוססים על דבש טהור. כעת, מצטרף לסדרה, בין היתר, גם קרם פנים עם מקדם הגנה

מותג הקוסמטיקה הצרפתי Guerlain משיק חמישה מוצרים חדשים המצטרפים לאחת מסדרות הטיפוח המצילחות של המותג, Abeille Royale. ייחודם של המוצרים בסדרה נובע, בין היתר, מהדבש הטהור שהם מכילים, אשר מופק על ידי דבורים שחורות באי אושאן (אי הדבורה השחורה), השוכן לחופי ברטאן שבצרפת. הדבש הייחודי ידוע כעשיר בחומצות אמינו שלהן תפקיד מכריע בהרכב הקראטין והקולגן האחראים ליכולת העמידה של העור. מעבדות החברה רודות את הדבש ומפיקות ממנו את התמציות שמשתלבות בפורמולות של מוצרי הסדרה.

סדרת אביי רויאל הושקה לראשונה לפני יותר מעשור והיא כוללת כיום יותר מ-20 מוצרים. כעת, מצטרפים אליה חמישה מוצרים חדשים: קרם לחות עם מקדם הגנה SPF50 לעור רגיל עד מעורב, קרם לחות ליום לעור רגיל עד יבש, קרם לחות עשיר ליום לעור יבש עד יבש מאוד, קרם לחות ליום לעור מעורב המשמש גם כקרם צוואר, וקרם עיניים המכיל חומצה היאלורונית.

קרם יום עשיר מסדרת אביי רויאל של גרלן. צילום: יח"צ
קרם יום עשיר מסדרת אביי רויאל של גרלן. ניתן להשיג את מוצרי הסדרה ברשתות הפארם, טווח מחירים: 299-709 שקל. צילום: יח"צ

קרם היום לעור רגיל עד יבש וקרם העיניים, שנשלחו אלינו להתנסות, התבררו כמוצלחים במיוחד, כמצופה ממותג טיפוח יוקרתי כגרלן. קרם העיניים, במרקם עשיר אך כזה שנספג בקלות, מתאים לשימוש בוקר וערב, העניק לעור סביב העיניים לחות, טיפול בכהויות ונפיחות, ולאחר זמן ניכר כי הוא בעל פעולת אנטי-אייגי'נג עוצמתית שבאה לידי ביטוי בהפחתת נראות הקמטוטים באזור העיניים.

נלחם בקמטים

קרם הלחות לשעות היום הפתיע ביכולתו להסתגל למזג האוויר ההביל של ישראל בתקופת הקיץ. הוא מרגיש מאוד נעים על העור, גם הוא בעל מרקם עשיר שנספג במהירות יחסית ומותיר את העור מלוחח לאורך כל היום. הקרם מבוסס על דבש ומזון מלכות טהור, לטיפול בצמצום סימני הזדקנות של עור הפנים. ואכן, נראה שיפור משמעותי עם השימוש – מיצוק וצמצום נראות הקמטים. החומצה ההיאלורונית שהוא מכיל, יחד עם ויטמין C, מסייעים בחידוש מרקם העור ומעניקים מראה קורן.

מוצר נוסף, חדש בסדרה, הוא מקדם הגנה SPF 50 שמבוסס על תוצרי הדבורה השחורה, שיוצרים יחדיו את הטיפול האופטימלי בצמצום סימני הזדקנות העור, תוך המרצת ייצור קולגן, לחידוש ומיצוק העור. הוא מספק הגנה כנגד היווצרות פיגמנטציה, קרינת אינפרא אדום, קרני UVA ארוכות וקרינת אור כחול, ומשמש כלחות ליום המעניקה הגנה גבוהה לעור רגיל עד מעורב.

https://www.instagram.com/p/CAD4W6HIZRm/

גרלן נוסד בשנת 1828 על ידי הכימאי פסקל גרלן ונמצא בבעלות תאגיד היוקרה LVMH של ברנרד ארנו. מעבדות החברה מקדמות גישה חדשנית ושילוב טכנולוגיות בפיתוח מוצרי המותג, שכוללים קטגוריות טיפוח, איפור ומגוון בשמים אייקונים.

צילום התמונה הראשית: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.