Forbes Israel Logo

דור אלון: עלייה של 90% ברווח הנקי ברבעון השני

חברת דור אלון דיווחה הבוקר על התוצאות הכספיות של הרבעון השני של שנת 2014.  הדוחות הכספיים שפירסמה מצביעים על מגמה של גידול ברווחי החברה והתייעלות תפעולית.

הרווח הנקי של הרבעון השני של שנת 2014 הסתכם בכ-15.6 מיליון שקל, גידול של 90%, לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם בסך של כ- 8.1 מיליון שקל. במחצית הראשונה של שנת 2014, הסתכם הרווח הנקי בסך של כ-25.1 מיליון שקל, המהווה גידול של 21%, לעומת רווח נקי בסך כ-20.8 מיליון שקל התקופה המקבילה אשתקד.

 דודי ויסמן | צילום: אייל יצהר

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני של 2014 בסך של כ- 2.15 מיליארד שקל , קיטון של כ- 0.4%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המכירות למחצית הראשונה של 2014 הסתכמו לסך של 3.94 מיליארד שקל , קיטון של 3%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר הקיטון נבע מירידה במחירי הדלקים.

ישראל יניב | צילום: איציק בירן

לדברי ישראל יניב, מנכ"ל משותף בדור אלון: "דור אלון המשיכה גם ברבעון הנוכחי להציג תוצאות כספיות טובות למרות השינויים הרגלוטריים והתחרות הגוברת בשוק האנרגיה .
לצד שימור מובילותינו תחום הדלק וחנויות הנוחות ופתיחת מתחמים קמעונאים נוספים אנו מתמקדים גם בתחומי פעילות חדשים. במהלך המחצית הראשונה של 2014 הרחבנו את היקף המכירות של גז טבעי למפעלי תעשיה, ערכנו הסבות לצריכת גז טבעי במקום דלקים "יקרים" יותר. כמו כן סיימנו את הסבת מתקני תחנת הכוח במפעל סוגת ממזוט לגז טבעי". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.