Forbes Israel Logo

דירוג פורבס: השחקניות המרוויחות ביותר בהוליווד

אמנם עברו כבר שלוש שנים מאז הסרט הגדול ביותר שעשתה, אבל אנג'לינה ג'ולי עדיין לא יורדת  מהכותרות. בין אם מדובר בטור הדרמטי שכתבה ובו שיתפה את הציבור בכריתת השד הכפולה שעשתה, או בבכורה שלה כבמאית בסרט על המלחמה בבוסניה, ג'ולי ממשיכה למשוך את תשומת ליבם של המבקרים והצופים כאחד.

ג'ולי הגיעה השנה למקום הראשון ברשימת השחקניות המרוויחות, עם שכר שנתי של 33 מיליון דולר. במקום השני והשלישי בדירוג נמצאות ג'ניפר לורנס וקריסטן סטיוארט בהתאמה. לורנס, שזכתה השנה באוסקר על תפקידה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק", הרוויחה השנה 26 מיליון דולר. סטיוארט, שממשיכה לככב ברשימה גם בשנה שאחרי סיומה של סדרת הסרטים המצליחה בכיכובה, "דמדומים", הרוויחה ב-12 החודשים האחרונים (נכון למאי 2013) 22 מיליון דולר. 

אמה סטון | צילום: רויטרס

ברשימת השחקניות המרוויחות מככבות השנה התברגו שחקניות צעירות רבות, ביניהן אמה סטון במקום החמישי, עם שכר של 16 מיליון דולר, ומילה קוניס במקום התשיעי עם שכר של 11 מיליון דולר. אולם גם השנה לא מוותרות הכוכבות הוותיקות של הוליווד על משכורות העתק. כך למשל, ג'ניפר אניסטון התברגה למקום ה-4 לאחר שהכניסה 20 מיליון דולר.

את העשירייה הראשונה סוגרת השנה ג'וליה רוברטס, עם שכר של 11 מיליון דולר. רוברטס לא מרבה להופיע בסרטים ובוחרת את הפרויקטים שלה בקפידה. בסרטה הקרוב "אוגוסט: מחוז אוסייג'", היא תככב לצד מריל סטריפ. 

לדירוג השחקנים המרוויחים ביותר בהוליווד

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.