Forbes Israel Logo

הבורסה ננעלה בירידות שערים, בבילון התחזקה ב-13%

הבורסה בתל אביב ננעלה היום בירידות שערים קלות. מדד ת"א 25 ירד ב-0.14%, מדד ת"א 100 איבד 0.12% מערכו, מדד הנפט וגז ירד ב-0.35%, כמו גם מדד הטכנולוגיה. מדד התקשורת נחלש ב-1.1%. מנגד, מדד הבנקים עלה ב-0.3%.

צילום: אהוד כהנים

מניית בבילון זינקה ב-13% לאחר הודעת יאהו כי תמשיך את הסכם שיתוף הפעולה עמה בעקבות צעדים פרואקטיביים שביצעה החברה הישראלית לתיקון הליקויים עליהם התריעה בפניה יאהו. בהמשך היום, פרסמה בבילון את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השלישי והציגה ירידה של 23% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כמו כן, הודיעה החברה על מינויה של סמנכ"לית הכספים, שנית פאר-צפוני, למנכ"לית החברה במקום אלון כרמלי הפורש. חברת חיפושי הנפט גבעות התחזקה היום בכ-7% לאחר שהודיעה כי נפט החל לזרום בקידוח מגד 6 הסמוך לראש העין.

בפריקו ניהול סיכונים אמרו היום כי "על הפחתת הריבית ונתונים מאקרו כלכליים חיוביים בארה"ב תמכו בהתחזקות מהירה של הדולר אל מול המטבעות המרכזיים ואף אל מול השקל.אולם, על רקע הירידה המתמשכת בביקוש למט"ח מצד השוק המקומי, עודפי ההיצע המוזרמים לשוק על ידי יצואנים גורמים לייסוף השקל. להערכתנו, נדרשת תוכנית פעולה רחבה ומשמעותית מעבר להתערבויות הספורדיות שמבצעים בנק ישראל והאוצר ברכישת דולרים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן