Forbes Israel Logo

הבורסה נסגרה בעליות קלות: דסק"ש זינקה ב-4.6%

המסחר בבורסה מתנהלת היום במגמה חיובית לאחר שפתחה את יום המסחר ביציבות, זאת על רקע העליות החדות שחלו אתמול. במרכז עומדות מניות אי.די.בי פיתוח ומניות דיסקונט השקעות (דסק"ש) בהמשך לעסקת מכירת עיתון מעריב לשלמה בן צבי. חברת אלביט מערכות מרכזת עניין לאחר שהודיעה על סגירת עסקה לאספקת שירותי תחזוקה ולוגיסטיקה למטוסי האימון העתידים של צה"ל.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.2%, ת"א 100 נסגר בעלייה של 0.1% ומדד הבנקים התחזק ב-0.7%.

לקבלת כל העידכונים, הניתוחים והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מניית דסק"ש טיפסה היום ב-4.6%, על רקע מכירת מעריב לשלמה בן צבי. אמש דווח  כי ועד עובדי עיתון מעריב מעוניין להגיש בקשה לסכסוך עבודה בעקבות חשש מפיטורי עובדים רבים. במסגרת תכנית מכירתו של העיתון לאיש העסקים שלמה בן צבי. בסוף השבוע נודע כי מעריב יימכר לבן צבי בעלות של 85 מיליון שקל לא כולל בית הדפוס של מעריב. במסגרת העסקה, יעביר נוחי דנקנר לבן צבי את העיתון, אתר NRG, רשת המקומונים, המגזינים והזכיונות הקשורים בהם, הוצאת מעריב, זכויות הקניין הרוחני של מעריב, יתרות לקוחות, מנויים, רישיונות ונכסים. בית הדפוס של העיתון בבת ים, אשר הוצע למכירה אתמול על ידי מעריב, לא יהיה חלק מן העסקה. בשעה זו רושמת מניית דסק"ש עלייה של 2.7%.

חברת אלביט מערכות הודיעה היום על סגירת עסקה עם משרד הבטחון בהיקף כולל של 603 מיליון דולר במסגרתו תספק שירותי תחזוקה ומערכות מתקדמות למטוסי האימון העתידיים של צה"ל. את הפרויקט תבצע חברת תור, שהקימה אלביט בשיתוף עם התעשייה האווירית לצורך ביצוע פרויקט מטוס האימון המתקדם של חיל האוויר הישראלי. חלקה של אלביט מתסכם ב-420 מיליון דולר שתשמש ספק משנה של תור לאספקת מערכות ושירותים לפרויקט. לאחר פרסום העסקה רשמה מניית אלביט עלייה של 1.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.