Forbes Israel Logo

הוט קוטור: נעמה פרייס בשמלה של שאנל על השטיח האדום בוונציה

כוכבת הסרט ״לילה בחיפה״, שמתמודד בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-77, הגיעה להקרנת הבכורה בשמלה מקולקציית ההוט-קוטור של שאנל

נעמה פרייס, שחקנית ישראלית שמגלמת תפקיד מרכזי בסרט "לילה בחיפה", הגיעה לפסטיבל בשמלת קפלים מכותנה לבנה, מראה 26 מתוך קולקציית ה-Haute Couture לאביב-קיץ 2020 של בית האופנה הצרפתי. הסרט, בבימויו של עמוס גיתאי, במאי ישראלי מוכר ומוערך בעולם שזכה בפרס בוונציה בשנת 2013 ובקאן בשנת 2005, מתמודד בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-77 של ונציה על פרס "אריה הזהב".

פרייס, נולדה בתל אביב בשנת 1982 ומתגוררת כיום בלונדון, התפרסמה בסרטים אזימוט (2017), אלוהי הפסנתר (2019), ולילה בחיפה (2020), וכיכבה גם בסרט הקצר Journal d'un photographe de mariage, שביים בשנת 2016 בעלה, הקולנוען הישראלי המפורסם נדב לפיד, חבר בחבר המושבעים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-77 בוונציה.

נעמה פרייס על השטיח בפסטיבל הסרטים בוונציה, לובשת שמלת הוט קוטור של שאנל. צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)
נעמה פרייס על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בוונציה, לובשת שמלת הוט קוטור של שאנל. צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

"זו הפעם הראשונה שאני לובשת CHANEL, ולא יכולתי להיות מאושרת יותר: עבורי זה כמו חלום שהתגשם", אומרת פרייס. "כשחשבתי איך אני רוצה להיראות לקראת הבכורה של הסרט שלי, דמיינתי בדיוק שמלה כזו. אני אוהבת את הבד, את העיצוב, את הצבע ובעיקר את הפרטים הקטנים. השמלה אלגנטית וקלילה, אני מרגישה בה מאוד נוח.

"בהחלט נתן לראות ולחוש את מגע ידה הנשי של מעצבת הבית וירג'יני ויארד. בנוסף, השמלה הלבנה שאני לובשת מסמלת, לדעתי, תקווה לתעשיית הקולנוע, כמו התחלה של עידן נאור וחדש. אני חשה כבוד ללבוש שמלה מקולקציית ההוט קוטור של CHANEL כאן בוונציה, לקראת הבכורה העולמית של סרט שאני באמת אוהבת וגאה בו, כדי לחגוג שוב את הקולנוע".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן