Forbes Israel Logo

החברה לישראל רשמה הפסד נקי של 89 מיליון שקל ברבעון השני

החברה לישראל עברה להפסד נקי של 89 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 84 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מהדוח הרבעוני שפרסמה החברה היום. הכנסותיה של החברה בבעלות עידן עופר הסתכמו ברבעון השני ב-2.98 מילארד שקל, זאת בהשוואה ל-3.14 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד. 

חברת כיל, החברה הבת של ההחברה לישראל רשמה ברבעון השני ברווח של 316 מיליון שקל, ירידה של 22% בהשוואה ל-408 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. לעומת זאת, חברת בזן צמצמה את ההפסד הנקי שלה מ-103 מיליון שקל ברבעון השני של 2012 ל-43 מיליון שקל בלבד בסוף יוני 2013. 

חברת האנרגיה איי.סי פאואר רשמה רווח נקי של 12 מיליון שקל, זאת לעומת 13 מיליון ברבעון השני של השנה שעברה. בחברה מדווחים כי תחנת הכוח הפרטית איי.סי.פי החלה בהפעלה מסחרית  ובמכירת חשמל לצרכנים פרטיים במהלך חודש יולי 2013. זוהי תחנת הכוח הפרטית הגדולה הראשונה בישראל, בעלת הניצולת האנרגטית הגבוהה ביותר מבין תחנות הכוח המספקות חשמל לרשת הארצית, המופעלות בישראל.

עידן עופר | צילום: רויטרס

עוד עולה מהדוח כי חברת צים סיימה את הרבעון השני בהפסד של כ-97 מיליון דולר. מיזם הרכב המשותף של החברה לישראל וחברת צ'רי הסינית – קורוס, תרם לתוצאות החברה הפסד של כ- 20 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים כי קורוס חשפה את דגמיה הראשונים לציבור בהצלחה מרובה בשתי תערוכות הרכב הבינלאומיות בג'נבה ובשנחאי, והתקבלה בהתלהבות רבה על ידי המדיה ותעשיית הרכב העולמית. קורוס מתכננת השקה מסחרית של הדגם הראשון בתחילת השנה הבאה, ולאחריה השקת דגמים חדשים במרווחים של בין 6 ל- 12 חודשים בין דגם לדגם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.