Forbes Israel Logo

הכירו את הדור החדש של שעוני היוקרה החכמים של TAG Heuer

TAG HEUER מציג את הדור החדש של שעון היוקרה החכם. השעון משלב בין אלגנטיות ומלאכת יד המאפיינים שעוני יוקרה לבין כל החידושים הטכנולוגיים של שעון חכם

מותג שעוני היוקרה השוויצרי TAG Heuer משיק בימים אלה את הדור השלישי בסדרת השעונים החכמים "Connected". השעון החדש הוא חלק ממאמץ שמשקיעה החברה בקיבוע מעמדה כמותג מוביל בקטגוריית שעוני היוקרה החכמים. 

הכתבה מופיעה בגיליון מרץ 2020 של פורבס ישראללרכישת הגיליון לחצו כאן

בשנת 2015 חשף המותג את המהדורה הראשונה בסגמנט ומאז הציג מגוון דגמים, האחרון שבהם –  מהדורה שלGolf Edition  Connected Modular בשנה שעברה.

שעון ה-TAG Heuer Connected מציג שילוב ייחודי בין העידון והאלגנטיות של שעון כרונוגרף קלאסי, כמיטב המסורת של ייצור שעוני היוקרה, לבין חוויה דיגיטלית עדכנית. 

השעון החכם מציע שירותי און-ליין יומיומיים באמצעות ממערכת Wear OS של גוגל, אך גם חווית ספורט מדהימה בזכות אפליקציית הספורט החדשה TAG Heuer Sports, המספקת מעקב מפורט אחר ענפי ספורט שונים, כמו גולף, ריצה, רכיבה על אופניים, הליכה, אימוני כושר ושיעורים אחרים. כל זאת הודות למכשיר ה-GPS המובנה, מד הדופק וחיישנים אחרים הכלולים בו. להשלמת החוויה נוספה אפליקצייה נלווית למכשירים ניידים, שפותחה לאחרונה, ומאפשרת התאמה אישית מרבית ותובנות לגבי הישגי המשתמש.

"השעון החדש תוכנן והונדס באותה תשוקה ותשומת לב לפרטים כמו השעונים המכאניים שלנו", אומר פרדריק ארנו, האסטרטג והמנהל הדיגיטלי הראשי של המותג, שהוביל את הפרויקט השאפתני מאז שהחל, לפני שמונה עשר חודשים. "איכות הביצוע היא בעלת חשיבות עליונה בכל מה שאנחנו עושים, ואנחנו אף פעם לא מתפשרים. השעון לא רק יפהפה, אלא מספק חוויה משולבת אמתית, שכן הוא חלק מאקו-סיסטם שלם של TAG Heuer, שמכוון ביצועים וספורט. 

לדברי ארנו, השעון מבטא את ערכי המותג בצורה חדשה לחלוטין ומציע אפשרויות בלתי מוגבלות מבחינת חדשנות לעתיד. "השעון החדש הוא מוצר שמגדיר את המותג ויוביל את הדרך אל עידן חדש עבור TAG Heuer".

מותאם אישית

גוף השעון עשוי פלדה או טיטניום בעובי 45 מ"מ, המקבע מעגל קרמי מדורג וכפתור כתר מרכזי שמשני צידיו כפתורים פונקציונליים, המשמשים בין היתר כקיצורי דרך לאפליקציות שונות. השעון גם כולל אפשרות להחלפת הרצועה – גומי שחור או פלדה עם אבזם מתקפל הן האופציות הבסיסיות. אליהן נוספות רצועות גומי עמידות הזמינות במידות שונות בצבעי שחור קלאסי עם תפרים אדומים, או רצועה מחוררת ונועזת יותר באדום, כתום או חאקי מחוספס.

לוח החוגה כולל מסך מגע OLED שטוח וקריא במיוחד, המוגן על ידי קריסטל ספיר עמיד בפני שריטות. כדי להאריך את חיי הסוללה, המסך מתחלף בין מצב פעיל לבין מצב מנוחה, אך הוא תמיד מציין את השעה. השעון מצויד במטען סוללות מגנטי ותיק מיוחד לנסיעות, בהתאמה אישית.

תצוגת הגולף. שילוב של יוקרה, טכנולוגיה וספורט. צילום: TAG heuer

גם תצוגת המסך והמחוגים ניתנות להתאמה אישית – תצוגת שעון מכאני או תצוגה דיגיטלית, שגם אותה ניתן לבחור כך שתתאים לסגנון ולצרכים הייחודיים של המשתמש. 

ניתן להגדיר בקלות על פני השעון את אפשרויות תצוגת הלוחות השונים ולבחור מבין מגוון הצבעים ואף לתכנת אותם כדי להדגיש העדפות אישיות: התקדמות בפעילות, התראות, מזג אוויר ועוד, ישירות על השעון או מאפליקציית הליווי שתציג עיצובים חדשים באופן קבוע.

קודם כל ספורט

באמצעות מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל, השעון תומך במשתמש לאורך כל הפעילות היומיומית עם שירותים ייחודיים, כמו Google Assistant ו-Google Translate המופעלים באמצעות המיקרופון שנמצא בצידו השמאלי של השעון. כמו כן, השעון מרכז הודעות דואר אלקטרוני והתראות על הודעות SMS, הוא מאפשר שליטה על מוסיקה, יומן, מפות ועוד.

אך הייחודיות של שעון היא בהתאמתו לאורח חיים ספורטיבי. הוא עוצב והותאם לפעילות בעצימות גבוהה וכולל דירוג עמידות בפני מים 5 ATM, שמאפשר פעילויות במים רדודים, כמו שחייה או ריצה בגשם. בנוסף, מוניטור קצב לב חדש שאינו רפואי, מצפן, כמו גם מד תאוצה וג'ירוסקופ. השעון כולל סוללה של 430 mAh שמספיקה למשך יום שלם, כולל שעה של שימוש ספורטיבי הכולל שימוש ב-GPS, הזרמת שמע וניטור דופק. לפעילויות ארוכות יותר, הסוללה יכולה לתמוך בעד שש שעות של פעילות ספורטיבית והיא ניתנת לטעינה מלאה בתוך שעה וחצי בלבד בטמפרטורות שבין 15 ל-45 מעלות.

השעון יופץ ברחבי העולם בחנויות המותג במהלך חודש מרץ. בישראל הוא זמין לרכישה בבוטיקים של פדני במחירים שמתחילים ב-7,400 שקל ומגיעים עד 9,700.

הכתבה מופיעה בגיליון מרץ 2020 של פורבס ישראללרכישת הגיליון לחצו כאן

שער גיליון מרץ של פורבס ישראל

צילום התמונה הראשית: tag heuer

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן