Forbes Israel Logo

הכירו את סדרת הטיפוח לגילאי 60+ שתדאג לעור הפנים שלכם בחורף

סדרת הטיפוח Golden Age של לוריאל פריז מיועדת לגילאי 60+ וכוללת 4 מוצרים לטיפול בסימני הגיל של עור בוגר מאוד, גם בתקופת החורף שמאופיינת במזג אוויר יבש במיוחד

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז מציע לעונת חורף את סדרת האנטי-אייג’ינג פרפקט אייג׳ – גולדן אייג׳, שכוללת מוצרי טיפוח פנים לעור בוגר מאוד ומיועדת לנשים בגילאי 60+.

הסדרה מכילה רכיבים ייחודיים לטיפוח עור בוגר, למראה עור חיוני ומוצק. הפורמולה מכילה ניאו-סידן, הידוע בתכונותיו המחזקות, ובשימוש לאורך זמן מסייע בשיפור תחושת צפיפות התאים בעור ומראה המיצוק בעור הפנים.

בנוסף, הפורמולה מכילה גם תמציות מפרח האדמונית ומפרח האיריס, ומסייעת בשיקום צבעו הטבעי של העור. בהדרגה, שב אליו הגוון הוורדרד המאפיין עור צעיר יותר. התוצאה, כך מבטיחים בחברה, באה לידי ביטוי בעור פנים שנראה מוצק יותר, חיוני ויפה יותר.

4 מוצרי הסדרה – קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום – מכילים פורמולות שפותחו במיוחד במעבדות החברה לטיפול בסממנים שמאפיינים עור בוגר מאוד ויחד מסייעים בחיזוק, מיצוק, שיפור הגמישות, האחדת גוון העור והחזרת הזוהר. (כל אחד 120 שקל, ברשתות הפארם).

הדרך למראה צעיר וחיוני

״החל מגיל 60 רמת הלחות בעור והחומרים החיוניים המזינים בגוף יורדים. בנוסף, ספיגת הסידן בגוף מואטת. תופעה זו עלולה להשפיע על עור הפנים: הוא הופך לרפוי יותר, יבש יותר וגוון העור הופך אפרפר ומאבד מהחיוניות שלו. תופעות נוספות הן טשטוש בקווי המתאר של הפנים, ואיבוד תחושת מיצוק. העור הופך דק יותר ומאבד מהגוון הוורדרד, המאפיין עור צעיר וחיוני״, אומרת מאיה לזר, מנהלת ההדרכה בחברה.

לדברי לזר, שגרת הטיפוח המומלצת לעור בוגר כוללת 6 שלבים, וגם אנחנו מצטרפים להמלצות ומוסיפים אפילו אחת משלנו:

  • ניקוי עור הפנים בוקר וערב.
  • שימוש בסרום להגברת הלחות בעור – בוקר וערב, על הפנים והצוואר.
  • שימוש בקרם יום – למרוח בתנועות סיבוביות למקסום הספיגה בעור.
  • להשלמת השגרה – קרם לילה – מדי ערב על הפנים והצוואר. 
  • כדי להגביר את קצב זרימת הדם כדאי לעסות את העור – לבצע עיסוי מעגלי של העור. לאחר מכן, יש לטפוח בעדינות על כל אזור הפנים בעזרת האצבעות. תנועתיות זו תבטיח המרצה יעילה של כלי הדם. 
  • מומלץ לעבור עם האצבעות על קווי המתאר של העין ולהשתמש בקרם עיניים ייעודי.
  • הכי חשוב – שימוש יומיומי בקרם הגנה, גם בחורף.

צילומים: יח״צ חו״ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן