Forbes Israel Logo

הכנס הבינלאומי לאופטימיזצית מיסוי יערך בישראל בסוף החודש

המציאות הכלכלית של ימינו מכריחה בעלי עסקים לבדוק בתשומת לב רבה אופציות שונות של הגירת עסקים, פתיחת נציגויות ויצירת קשרים אמינים עם חברות אירופיות. בתחום זה יעסוק כנס Wealth TOP FORUM Israel המוקדש לכספי תאגיד, הגירת עסקים, אזרחות זרה ותכנון מיסים בינלאומי יערך בחודש אוקטובר הקרוב (26-27) בתל אביב. הכנס מיועד לבעלי עסקים, מנהלים בכירים של חברות משפטיות, כספיות, חברות מסחר וביקורת, בנקים ולמתעניינים בדקויות ניהול עסקים בחו"ל.

במסגרת הכנס ידונו המשתתפים בעסקות בינלאומיות, מוצרי בנקים לחברות בינלאומיות, תנאי פתיחה וניהול עסקים בחו"ל. כמו כן יעסוק הכנס גם בחילוף אזרחות והעברת עסקים לחו"ל, החלק המשפחתי של ביצועי עסקים בחו"ל, מבנה של תאגיד בחברות בינלאומיות, קבלת רישיון FOREX בקפריסין, יתרונות ספנות ורישום ספינות בקפריסין.

כאמור, המציאות של ימינו מחייבת עסקים לדעת יותר על יתרונות ניהול עסקים באיחוד האירופי ולבחור במדינות בעלות תנאי הכלכלה, המשפטים והכספים הנוחים ביותר. ניתן לעשות הכל בכוחות עצמכם ומההתחלה. בעלי עסקים מסוימים בוחרים לעיין במידע ובבסיס החוקים בעצמם, ולבקר בחו"ל על מנת ללמוד את השטח. דרך החלוצים הזו דורשת זמן רב והוצאות רבות.

להרשמה

הכנס יעזור לקצר את תהליך הלמידה

הכנס שיתקיים במלון דן פנורמה שבתל אביב יקצר את התהליך הזה. יקחו בו חלק כל המומחים בתחום תהליך ארגון העסקים בחו"ל, והוא יאפשר לבעלי העסקים לקבל את הידע הדרוש להם וליצור קשרי עסק יציבים בתוך יומיים.

בכנס ישתתפו 300 אנשי עסקים המתעניינים בארגון וניהול עסקים בחו"ל וגם בעלי חברות הפועלות מעבר לים. בנוסף, מוזמנת במיוחד קבוצת משתתפים נפרדת הכוללת מומחים בתחום אשר מוכנים לספר במפורט ולחלוק את הידע הנחוץ לפתיחת עסקים וקידומם בחו"ל, כמו גם בתכנון מס, קבלת אזרחות, תושבות זמנית או תשובות קבע.

בכנס ילמדו המשתתפים על תכניות הגירת עסקים שונות וישוו ביניהן. כמו כן ילמדו בעלי העסקים להבין דקויות משפטיות הכרוכות בניהול עסקים בחו"ל ויקבלו מידע על מודלים חדשים לתכנון מס, זאת בכדי לבצע בחירה מדויקת והגיונית. המשתתפים יזכו ללמוד מדוגמאות מצליחות ותיקים של חברות שהצליחו לעשות את זה נכון.

מעבר לכך, יוכלו המשתתפים להתייעץ באופן חופשי עם מומחים, ויקבלו מידע מפורט יותר על התיעוד הדרוש עבור פרוצדורות שונות למען ניהול עסקים בחו"ל. הכנס יאפשר את לבעלי העסקים להבין מאילו טעויות ניתן להימנע, להרחיב את רשת השותפות שלהם בדיון על שיתוף פעולה עם חברות ואנשי עסקים מצליחים אחרים, וליצור קשרים מועילים.

לתוכנית הכנס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן