Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים

המסחר בניו יורק ננעל במגמה שלילית, על רקע המגמה המעורבת בבורסות אירופה והנעילות השליליות הבוקר באסיה. מחירי הנפט תיפסו בשיעור של למעלה מ-3%, והם עומדים על 33.7 דולרים לחבית מסוג WTI.

עם סיום המסחר ביומו הראשון של השבוע והאחרון לחודש פברואר, איבד מדד הדאו ג'ונס 0.7% מערכו, מדד הנאסד"ק נחלש באחוז דומה ומדד ה-S&P 500 צנח ב-0.8%. בעבור שני האחרונים זהו חודש שלישי ברציפות הננעל במגמה שלילית.

מוקדם יותר נעלו בורסות אסיה את המסחר לחודש פברואר במגמה שלילית, כשמדד ניקיי היפני איבד 1% מערכו ומדד שנגחאי צנח ב-2.9%. באירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת, כאשר מדד קאק 40 הצרפתי רשם עליה של 0.9%, מדד פוטסי 100 הבריטי ננעל סביב רמת הפתיחה ומדד דאקס הגרמני איבד 0.2% מערכו. המדד היבשתי EURO STOXX 50 רשם עליה של 0.6%.

לקראת היוועצות חברי הוועדה המוניטרית של הבנק הפדרלי בארצות הברית אודות שיעורי הריבית לחודש הבא, אשר צפויה להתרחש במהלך חודש מרץ, יפורסם ביום שישי הקרוב דו"ח התעסוקה של המשק האמריקאי שלו תהה השפעה גדולה על החלטת הוועדה. ההערכות גורסות כי הדו"ח יצביע על המשך הצמיחה של הכלכלה האמריקאית, אך השאלה הפתוחה שמעסיקה רבים היא כמובן סוגיית העלאת הריבית במספר פעימות לאורך 2016, עליה דיברו ב-פד עוד בדצמבר 2015.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.