Forbes Israel Logo

טובה כמו שציפינו: הקולקציה של דיאן פון פירסטנברג ו-H&M Home

שיתוף הפעולה בין המותג למעצבת העל כולל קולקציה של כ-32 פריטים המותאמים לכל חללי הבית. הצצה מיוחדת לקראת ההשקה שתערך ב-16 באפריל

H&M מנצחת לחלוטין במשחק שיתופי הפעולה העולמי, בין אם בענף האופנה ובין אם בעיצוב חללי הבית. בשנים האחרונות רצינו הכל, החל מהפריטים בקולקציה עם מוסקינו, בזאת עם ג'ונתן אדלר ולאחרונה – מהקולקציה עם שחקן הכדורגל הקטור ביירין. בשנה שעברה הודיעה H&M Home על שיתוף פעולה עם המעצבת דיאן פון פירסטנברג, וחשפה את התמונות הראשונות של שיתוף הפעולה הנוצץ.

כעת, כשתאריך השקת הקולקציה קרוב מתמיד ונמצא ממש מעבר לפינה (16 באפריל), אנחנו חושפים את מגוון הפריטים, 32 ליתר דיוק, שיצרו יחד H&M ומעצבת העל. "זוהי קולקציה שמעודדת ביטויים של סגנון אישי. שיתוף הפעולה מפגיש בין הדפסי האופנה האיקוניים של פון פירסטנברג ומשחק הצבעים לבין עולם חללי הפנים של H&M HOME. הפריטים – אגרטלים, כיסויי כרית, שמיכות, נרות ועוד – מבטאים עולם חזותי חזק ואישי", אמרו ב-H&M על השותפות עם פון פירסטנברג.

סט נרות קטנים. 199 שקל. צילום: האנס & מאוריץ
סט נרות קטנים. 199 שקל. צילום: האנס & מאוריץ

באשר לקולקציה עצמה? קולקציית Diane von Furstenberg x H&M HOME מתאפיינת בהדפסים אבסטרקטיים המזוהים עימה וכן בהדפסי בעלי חיים, אותיות ושפתיים. הקולקציה מציגה כ-32 פריטים המותאמים לכל חללי הבית ובהם: שמיכות צמר, כיסויי כריות, קופסאות, מגשים, נרות, כוסות אספרסו, צלחות קטנות, אגרטלים, סירים, פוסטרים וחלוק.

פריטי המפתח כוללים שמיכות דו צדדיות מצמר, קופסאות דקורטיביות עם הדפסים ייחודיים, מגשים דמויי לכה ומגוון נרות ריחניים. אנחנו ממליצים לכם לחפש אחר הסטים של כוסות אספרסו ותחתית, אבל כוכבי הקולקציה מבחינתנו הם האגרטלים המעוגלים מזכוכית בצבעי ורוד וכתום.

אגרטל זכוכית. 449 שקל. צילום: האנס & מאוריץ
אגרטל זכוכית. 449 שקל. צילום: האנס & מאוריץ

"ההדפסים בשיתוף הפעולה של H&M HOME איקוניים במיוחד. את הדפס 'דיאן' יצרתי לפני 20 שנה כשרק הקמתי את החברה ואילו הדפס השפתיים מגיע מציור שאנדי וורהול צייר עבורי.

"באופן אישי, אני מאוד אוהבת הדפסים של בעלי חיים והדפס הזברה הוא מאד DVF כמו גם צבעים תוססים של כתום וורוד וכמובן גוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן שמאוד אופנתיים. כל הקולקציה הזו נהדרת ואני ממתינה בקוצר רוח לשתף אותה עם כולם", אמרה פון פורסטנברג.

הקולקציה תושק בחנות בקניון עזריאלי תל-אביב ב-16 באפריל.

דיאן פון פירסטנברג. צילום: האנס & מאוריץ
דיאן פון פירסטנברג. צילום: האנס & מאוריץ
מתוך קולקציית שיתוף הפעולה של דיאן פון פירסטנברג ו-H&M HOME. צילום: האנס & מאוריץ
מתוך קולקציית שיתוף הפעולה של דיאן פון פירסטנברג ו-H&M HOME. צילום: האנס & מאוריץ

עיקבו אחרי גם באינסטגרם

צילומים: H&M

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן