Forbes Israel Logo

השחקנים המרוויחים: סופיה ורגרה בראש, חברי המפץ הגדול מככבים

רשימת 20 שחקני הטלוויזיה המרוויחים ביותר בשנה האחרונה (בין יוני 2017 ליוני 2018) התפרסמה, והיא מכילה כמה נתונים מעניינים. בראש הרשימה ניצבת סופיה ורגרה (גלוריה) מ"משפחה מודרנית" עם שכר של 42.5 מיליון דולר, אולם הנתון הבולט ביותר שייך לסיטקום המצליח של רשת CBS, "המפץ הגדול", כששבעת כוכבי הסדרה נכנסו לרשימה. 

מוביל את כוכבי "המפץ הגדול", ובמקום השני בדירוג הכללי, נמצא ג'ים פרסונס (שלדון) שהרוויח בשנה החולפת 26.5 מיליון דולר. אחריו בדירוג נמצא ג'וני גאלקי (לאונרד) עם 25 מיליון. מיד אחריהם נמצאת קיילי קווקו (פני), שנמצאת במקום השלישי עם שכר של 24.5 מיליון. לא הרחק מאחור ניצבים סיימון הלברג (הווארד) וקונאל נייאר (ראג'), שכל אחד מהם הרוויח 23.5 מיליון דולר, והם במקום החמישי. מליסה ראוש (ברנדט) ומים ביאליק (איימי) נכנסו גם הן לרשימה ודורגו במקום ה-14 עם שכר של 12 מיליון דולר.

כוכבי "המפץ הגדול". מככבים גם ברשימת השחקנים במרוויחים | צילום: Shutterstock

גם כוכבת "האנטומיה של גריי", אלן פומפאו, נכנסה לרשימה, ודורגה במקום החמישי המכובד (יחד עם הלברג ונייאר) עם שכר של 23.5 מיליון דולר. ומי שמשלימים את העשיריה הראשונה הם מארק הרמון, כוכב סדרת המשטרה NCIS, שהרוויח בשנה החולפת 19 מיליון דולר, ואד אוניל ואריק סטונסטריט מ"משפחה מודרנית", שהרוויחו בהתאמה 14 ו-13.5 מיליון דולר.  

אחריהם ברשימה נמצאים גם יתר כוכבי הסדרה "משפחה מודרנית", ג'סי טיילר פרגוסון, ג'ולי בואן (13 מיליון דולר כ"א) וטיי בארל (12 מיליון). וכן, מרישקה הרגיטאי מ"חוק וסדר" (13 מיליון), אנדרו לינקולן מ"המתים המהלכים" (11 מיליון), קרי וושינגטון מ"סקנדל" (11 מיליון) וקלייר דייוויס מ"הומלנד" (9 מיליון). מי שסוגרת את הרשימה היא פאולי פרט מ-NCIS שהרוויחה השנה שכר של 8.5 מיליון. 

השחקן היחיד שירד מהרשימה הוא קווין ספייסי, שנאשם בכמה סעיפים של תקיפה והטרדה מינית, ושוחרר מתפקידו כפרנק אדוארד בסדרה "בית הקלפים". השחקן, שמכחיש את הטענות נגדו, לא הצליח להיכנס לרשימה היות ולא שותף בפרקים חדשים בתקופה הזמן הזאת.

כל הרווחים המצוינים מסתמכים עם מידע שהגיע מ-Nielsen, Box Office Mojo ו-IMDB. כמו כן, על ראיונות עם גורמים בתעשייה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן