Forbes Israel Logo

השנה שלהם: נבחרי Under30 ממשיכים להצליח

לחברי רשימות Under30 שלנו מהשנים האחרונות היתה שנה מוצלחת במיוחד. הנה מה שכמה מהם הספיקו לעשות במהלך 2018

Guesty

כשעמיעד וקובי סוטו נבחרו לרשימת הצעירים המבטיחים שלנו בשנה שעברה, Guesty, החברה שהקימו ומתמחה בניהול משק השכרה ב-Airbnb ופלטפורמות אחרות, היתה בתקופת התרחבות. בשנה שחלפה צמחה Guesty באופן משמעותי: היא גייסה קרוב ל-20 מיליון דולר ו-80 עובדים חדשים (כעת מונה החברה כ-200 עובדים).

דניאל אריסון

דניאל אריסון, חבר דירקטוריון אריסון השקעות ובוגר רשימת הצעירים המבטיחים שלנו מהשנה שעברה, התמנה השנה ליושב הראש הראשון של אגודת הידידים הצעירים של קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית.


אריסון. משלב עסקים ומוזיקה | צילום: שלומי יוסף

שיראל ברגר

השפית שיראל ברגר, בוגרת מחזור 2018 של Forbes Under30, פתחה השנה מסעדה חדשה – opa – ברחוב החלוצים בדרום תל אביב. שיראל אחראית על המנות הטבעוניות, ואחותה שרונה אמונה על ניהול המקום.


ברגר. מסעדה חדשה | צילום: אביב שקורי

לינוי אשרם

מאז נבחרה לרשימת ה-Under30 בשנה שעברה, הספיקה לינוי אשרם לזכות בשלוש מדליות היסטוריות באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבולגריה – כסף בתרגיל החישוק, ארד בתרגיל הסרט וכסף בקרב רב, הענף היחיד שבו מתחרים באולימפיאדה – הישג שיא להתעמלות האמנותית הישראלית. לאור ההישגים, זכתה אשרם גם בתואר ספורטאית השנה במסגרת אירועי ה-70 של משרד התרבות והספורט.

דימה טאיה

עם ההכרזה על הקדמת הבחירות, החליטה דימה טאיה, פעילת הסברה למען ישראל מכפר מנדא שבגליל, בוגרת מחזור 2018 של Forbes Under30, להיכנס אל הזירה הפוליטית הארצית. כעת היא מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד לכנסת ה-22.

אבישי עובדיה

בשנה שעברה, נבחר אבישי עובדיה לרשימת Under30 רק כמה חודשים אחרי שהקים את BLOCKCHAUN JLM – קהילה שהפכה לשגרירות הביטקויין בירושלים. בהמשך השנה כבר הצטרף להקמת קרן ההון-סיכן Collider Ventures, שמשקיעה במיזמי בלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפיים. עובדיה משמש כ-Principal בקרן, שהשקיעה עד היום בעשר חברות בישראל ובעולם בתחום.

עובדיה. משקיע בבלוקצ'יין | צילום: שלומי יוסף

עופר בן נון

זה אומנם התרחש לפני קצת יותר משנה, אבל בכל זאת אקזיט מרשים שמחייב אזכור. ארגוס, החברה המתמחה בהגנת סייבר על רכבים נמכרה בסוף 2017 ל-Continental תמורת 450 מיליון דולר. את החברה הקים ב-2013 עופר בן נון, חבר מחזור 2016 של Forbes Under30, יחד עם זהר זיספאל, אורון לביא וירון גלולה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן