Forbes Israel Logo

השת”פ המפתיע של החברה הישראלית עם וולט דיסני

פריון מודיעה היום כי חטיבת המדיה החברתית שלה, MakeMeReach, זכתה בפרס החדשנות של אינסטגרם סטורי עבור עבודתה החדשנית עם אחד המותגים האייקונים ביותר בעולם, דיסני. הזכייה הוכרזה רשמית בפסטיבל קאן 2017.

פלטפורמת MakeMeReach משתמשת בטכנולוגיה הכוללת פיצ'ר בשם 'סטורי סנטר' שבו מפרסמים יכולים לצפות ולבצע אופטימיזציה של המודעות שבאוויר ולעשות התאמות לקמפיין על סמך הביצועים. דיסני רשמה ירידה מרשימה של 38% במחירCPM (עלות לאלף חשיפות) בהשוואה למודעות בפיד הרגיל של אינסטגרם; וכן העלות לליד ((CPL היתה נמוכה פי חמישה מהממוצע.

MakeMeReach נבחרה לקבל את הפרס עבור תוצאות מצויינות לקמפיין ההשקה של סרטי דיסני "היפה והחיה" ו "שומרי הגלקסיה 2"

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון, מסר: "זהו הישג מדהים עבור פריון, לא רק שהזכיה הזו מתווספת לאסטרטגית הצמיחה ארוכת הטווח של פריון, הזכייה מאפשרת לנו להפוך לשותף אסטרטגי חזק עוד יותר עבור אינסטגרם של פייסבוק, ומספקת הצלחה פורצת דרך עבור לקוח בסדר גודל כזה.


דורון גרסטל. מנכ"ל פריון | צילום: תמר מצפי

פייר פרנסואה שירון, מייסד שותף של חטיבת המדיה החברתית של פריון הוסיף, "אנו שמחים לקבל את הפרס הזה ואנחנו גאים בעבודה המדהימה שלנו עם דיסני. סיפורי אינסטגרם מקפיצים את מודעות הוידאו לשלב הבא. בקמפיין זה, אפשרנו לדיסני לייעל ביצועים ולהגיע לקהל מסיבי באמצעות פורמטים איכותיים ".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן