Forbes Israel Logo

וובפאלס מציעה מגוון פתרונות לשיווק ממוקד, מגוון ויעיל בעולמות התוכן, המדיה והאפליקציות

Webpals נוסדה ב־2008, היא חברת אינטרנט מובילה המשתמשת בכלים ומתודולוגיות מתקדמות כדי לייצר טראפיק איכותי עבור עסקים ברשת. החברה פועלת בשני ערוצי שיווק עיקריים:

בערוץ התוכן מתופעלים למעלה מ־2,000 אתרי תוכן ב־18 שפות. התחום כולל שילוב של מומחי אינטרנט, מעצבי אתרים ומפתחים יחד עם מומחי שיווק ותוכן אונליין. 

בערוץ המדיה מנוהלים אלפי קמפיינים שיווקיים בו זמנית בכל אמצעי המדיה אונליין הקיימים (מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, דיספליי, מיילים וכו').

בעזרת מחלקת הטכנולוגיות החזקה, החברה עוקבת אחר ביצועים, מנתחת, משפרת ומייעלת את תהליכי הפרסום והאתרים שהיא מנהלת.

כל הפעילות מנוהלת בכלי תוכנה המפותחים inhouse ומסייעים בשימור היתרון התחרותי של החברה, כולל מערכות לפיתוח וניהול אתרים, מערכות מידע, אופטימיזציה ומעקב ביצועים.

DAUUP היא חברת שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות מובילה בתחום האפליקציות.
כאחת החברות הראשונות בתחומה בארץ, DAUUP צברה ניסיון של מעל חמש שנים בקידום והפצה של המותגים הגדולים ביותר בעולם בתחום אפליקציות המשחקים.
החברה מספקת למפתחי אפליקציות שירותי פרסום מבוססי תוצאות והפצת אפליקציות, ומנהלת קמפיינים בכל הערוצים הדיגיטליים (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, טוויטר, רשתות פרסום) על ידי שימוש בטכנולוגיה ייחודית שפותחה inhouse, תוך דגש על אופטימזציית קמפיינים ומקסום ROI.
DAUUP היא אחת משותפות הפרסום היחידות בארץ של פייסבוק וגוגל, יתרון המאפשר לה להציע למפרסמים פרסום מפולח מבוסס תוצאות בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש על ידי הלקוח. בנוסף לכך, החברה מחזיקה רשת של אתרים ושותפי פרסום בלעדיים המאפשרים הפצת אפליקציות מכל ז'אנר ובכל מדינה.

Marmar Media מתמחה ברכישת לקוחות מבוססת ביצועים ומוכוונת מוצרים, תוך שיתוף פעולה עם מבחר שותפי פרסום איכותיים במגוון ורטיקלים. Marmar Media עושה שימוש במגוון רחב של טכניקות אופטימיזציה וטכנולוגיות מסחר על־מנת לנתב משתמשים ב-ווב ובמובייל למפרסמים שונים, ומובילה לתשואה חיובית גבוהה עבור לקוחותיה ולמחירים משתלמים ותחרותיים לשותפי הפרסום שלה. הטכנולוגיה של החברה בוחנת באופן מתמיד ביצועים של אלפי באנרים ודפי נחיתה, על־מנת להציג את העיצוב, התוכן והמסר המיטבי לקהל היעד הרלוונטי להשגת תוצאות מיטביות. בזכות טכנולוגית אופטימיזציה חוצת פלטפורמות (ווב, מובייל, וידאו ומנועי חיפוש), מסוגלת Marmar Media  לשפר את האינטרקציה עם הלקוח ואת רמת ה־Engagement שלו על-פני שלל פלטפורמות ומכשירים ולהבין ולמקסם את התוצאות לכלל הלקוחות והשותפים שלה. 

קבוצת וובפאלס שוקדת באופן מתמיד על מימוש אסטרטגיית גיוון במוצרים ובשווקים בהם היא פועלת, תוך חיזוק הבסיס האנושי והטכנולוגי שיאפשר את המשך הצמיחה של הקבוצה באופן מהיר ויעיל. וובפאלס שמה דגש על מינוף מגמות צמיחה בשווקים כמו מובייל ווידאו, ובוחנת דרכים להכנסת חדשנות לקבוצה דרך שיתופי פעולה והשקעות בחברות ומיזמים בתחומי טכנולוגיית המדיה והאפליקציות. הקבוצה הינה בבעלות של XLMedia הנסחרת בבורסה המשנית של בריטניה (AIM) בשווי של כ־250 מיליון דולר ומעסיקה 300 עובדים ברמת החי"ל.

ענבל לביא | צילום: סיון פרג'

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן