Forbes Israel Logo

ועדת הכספים: לא יבוצעו שינויים מבניים בתעשייה האווירית ללא תיאום עם העובדים

ועדת הכספים של הכנסת ערכה הבוקר דיון בנושא שינויים מבניים בתעשייה האווירית, שהתקיים לבקשתם של חברי הכנסת מיכל בירן ומיקי זוהר, ונערך ביוזמת ארגון עובדי התעשייה האווירית. ועדת הכספים הדגישה כי לא יבוצעו שינויים מבניים בתעשייה האווירית ללא תיאום עם העובדים.

מנכ״ל התעשייה האווירית, יוסי וייס הדגיש כי ״אין לנו שום תכנית לצמצום פעילות בישראל, או לצמצם בכוח האדם. כל שינוי יעשה בתאום מלא עם ארגון העובדים״.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני הודיעה במהלך הדיון כי "הוועדה תקדם הצעת חוק לתיקון החוק לעידוד השקעות הון, כך שהתעשייה האווירית, חרף היותה חברה ממשלתית, תוכל ליהנות מההטבות הגלומות בו".

ח"כ זוהר וח"כ בירן | צילום: דוברות הכנסת

יו״ר ארגון עובדי התעשייה האווירית, אהוד נוף אמר כי ״עובדי התעשייה האווירית זכו הבוקר לגיבוי מוחלט של ועדת הכספים. הנהלת התעשייה האווירית שמעה באופן נחרץ את עמדת חברי ועדת הכספים ויו״ר הוועדה שבכל שינוי ארגוני שיהיה בחברה לא יפוטרו עובדים. אנו מברכים על אמירתו של מנכ״ל החברה כי לא יפוטרו עובדים וכי כל שינוי יעשה בתיאום והסכמה עם ארגון העובדים. אנו מתכוונים לעקוב אחר העניין ולהבטיח שזכויות העובדים ומעמדם לא יפגעו״.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.