Forbes Israel Logo

אחרי שנכללה בדירוג פורבס – Aquant גייסה 30 מיליון דולר

החברה משתמשת ב-Ai כדי להנגיש לטכנאים מידע על כשלים במערכות טכנולוגיות. בספטמבר היא נבחרה ע"י פורבס כאחת החברות הישראליות המבטיחות בניו יורק

חברת התוכנה הארגונית Aquant גייסה 30 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט פרטנרס. הקרן האמריקאית, שהשקיעה בשנים האחרונות במספר חברות ישראליות, רכשה רק בחודש שעבר את ארמיס הישראלית תמורת 1.1 מיליארד דולר.

Aquant, שנוסדה ב-2016, עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לגשר על בעיית פערי הידע שמתלווה לתפעול של ציוד מסובך ומוצרים עשירים בטכנולוגיה. החברה מציעה המלצות לפעולה לכל מקרה של כשל בציוד. "אנחנו יכולים לנתח מידע מובנה או לא מובנה וליישם אותו לטובת הטכנאים הכי פחות מיומנים, כך שהם יוכלו לקבל החלטות כמו האדם המנוסה ביותר בחברה. כך אנחנו מגדילים את זמן השימוש בציוד", מסביר לפורבס שחר חן, מנכ"ל Aquant ומייסד שותף (יחד עם מלוכנא).

חן (מימין) ומלוכנא בכנס פורבס 10Under$30M בניו יורק בשנה שעברה. צילום: עידו סימן טוב


החברה פועלת מישראל (כאן נמצאים מרכזי המחקר והפיתוח) ומניו יורק ומעסיקה כ-40 עובדים. בסך הכל גייסה החברה עד היום 40.8 מיליון דולר. על לקוחות החברה בארה"ב נמנות ענקיות כמו J&J, Stryker והום דיפו, וכעת היא מתכננת להתרחב לאירופה ובהמשך למזרח הרחוק.

בשנה שעברה Aquant נבחרה לדירוג 10Under$30M של פורבס ישראל – הסטארט-אפים הישראליים המבטיחים ביותר בניו יורק. הדירוג התמקד בחברות צעירות שגייסו לא יותר מ-30 מיליון דולר, אך בעלות פוטנציאל לפריצה וצמיחה מהירה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.