Forbes Israel Logo
חליפות חתן במראה אורבני של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו
חליפות חתן במראה אורבני של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו

קלאסי ואלגנטי לצד אורבני וצעיר: החליפות שיככבו באירועי הקיץ

עונת החתונות והאירועים כבר החלה וצפויה להגיע לשיאה בחודשי הקיץ. הסגנונות השנה מגוונים ובאופנת סגל מציגים מנעד רחב מהם בקולקציית קיץ 2021

אופנת סגל משיקה את קולקציית האירועים והחליפות לגברים לקיץ 2021 ולעונת החתונות שכבר החלה ותגיע לשיאה בין מאילספטמבר כאשר למתחתנים של השנה הנוכחית מצטרפים גם הזוגות שנאלצו לדחות את האירוע בשל מגפת הקורונה. הקולקציה השנה מתאפיינת במראה קלאסי ואלגנטי, לצד מראה אורבני צעיר ונותנת מקום לביטוי עצמי באמצעות מנעד רחב של בדים, גזרות וצבעים שיאפשרו ליצור מראה ייחודי.

הקולקציה לקיץ הקרוב כוללת שני קווים מרכזיים: קולקציית חליפות קלאסיות של מיטב המותגים הבינלאומיים. הצבעוניות בקולקציה קלאסית וכוללת צבעי שחור, אפור, כחול כהה בקווים מחויטים ואלגנטיים, עם טקסטורות שונות.היא מציגה את הטרנדים הבולטים בבירות האופנה העולמיות. לצד הקולקציה הקלאסית, מציעים באופנת סגל גם קו צעיר וייחודי, קולקציה אורבנית, שמתאפיינת בקו נועז ואופנתי. ניתן למצוא בקולקציה מגוון חליפות עם סקאלה רחבה של צבעי פסטל קיציים וחולצות מכופתרות עם פרינטים שישדרגו את המראה הכללי.

חליפת חתן מקולקציית קיץ 2021 של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו
חליפת חתן מקולקציית קיץ 2021 של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו

לצד החליפות, שלל אביזרים משלימים, כמו נעליים, חגורות, עניבות, תיקים ועוד. ועוד משהו שאנחנו מעריכים: כל לקוח זוכה להתאמה מדויקת של החליפה למידותיו, בהתאם למגמות ולטרנדים האחרונים בעולם אופנת הגברים, במתפרה הפרטית של הרשת. (החל מ-1,990 שקל לחליפה, בחנויות הרשת: הנמל 36, נמל תל אביב; רח' האייל, ירושלים; גיבורי ישראל 5, ביג פולג נתניה; העליה 8, תל אביב).

חליפות חתן קלאסיות של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו
חליפות חתן קלאסיות של אופנת סגל. צילום: שי פרנקו

עיקבו אחריי גם באינסטגרם

צילומים: שי פרנקו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.