Forbes Israel Logo
מודל 3, טסלה, חשמלית. צילום: Tesla
מודל 3, טסלה, חשמלית. צילום: Tesla

סוף לשמועות: טסלה החלה למכור בישראל שלושה מדגמיה

אתר החברה מאפשר לישראלים להזמין כבר עכשיו את Model S, Model X ו-Model 3. עד סוף חודש מרץ נראה את המכוניות הראשונות על כבישי ישראל

לאחר חרושת שמועות ארוכה מודיעה טסלה כי היא פותחת בישראל את סטודיו העיצוב המקוון שלה. הלקוחות יכולים כעת לבצע הזמנה אישית ל-Model S ,Model X ו-Model 3, והמסירות יחלו בסוף הרבעון הראשון של 2021, תחילה ל-Model 3 ובסוף השנה יעלו על הכביש הדגמים הנוספים. 

מחירו של Model 3 Standard Range Plus, הרכב הזול ביותר של טסלה, מתחיל ב- 179,213 שקל כולל מע״מ. גרסת Performance של דגם זה, שתוכנן ונבנה בתור הרכב החשמלי הראשון לשוק ההמונים, מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.3 שניות בלבד. 

עם הסרת מגבלות התנועה ופתיחת הקניונים, יוצג Model 3 בקניון רמת אביב שבתל אביב, שם יוכלו המבקרים לבצע נסיעת מבחן בגרסה לבחירתם.

Model S ו-Model X החדשים 

Model S הוא רכב הסדאן החשמלי המלא הראשון בעולם, ומחיר גרסת הבסיס בישראל עומד על 420,124 שקל. יחד איתו מוצע גם Model X, דגם ה-SUV של טסלה, הכולל מאפיינים ייחודיים כדוגמת דלתות כנף אחוריות, חופת זכוכית והוא מגיע בתצורה של עד שבעה מושבים. 

טסלה הכריזה לאחרונה על עדכונים משמעותיים  שנערכו לשני הדמים הללו מאז השקתם: עיצוב תא נוסעים חדש לגמרי, מערכות הנעה, מערכות בקרת טמפרטורה, שלדה וחומרה חדשות. מחיר גרסת הבסיס של Model X הוא 446,130 שקל.

בהמשך השנה, אומרים בחברה, יחלו מסירות גם של Model Y.

טעינה 

חוויית טעינה חלקה ונוחה בכל מקום היא קריטית עבור הנאה מכלי רכב חשמליים. טסלה מאפשרת לטעון את המכונית משקע סטנדרטי או מרכיב הטעינה הייחודי, Tesla Wall Connector, שמספק עד 70 ק"מ לשעת טעינה.

מודל 3 בטעינה עם Tesla Wall Connector, שמספק עד 70 ק"מ לשעת טעינה. צילום: Tesla
מודל 3 בטעינה עם Tesla Wall Connector, שמספק עד 70 ק"מ לשעת טעינה. צילום: Tesla

החברה תפתח בקרוב גם שתי תחנות ראשונות של טעינה מהירה בתל אביב ובחיפה. תחנות אלה טוענות את Model S‏, Model X ו-Model 3 תוך דקות, והן ממוקמות במיקומים אסטרטגיים כדי לאפשר לנסוע מתחנה לתחנה עם מספר עצירות מינימלי. התחנות ממוקמות בקרבת חנויות נוחות, כגון מסעדות בצדי הדרך, בתי קפה, מוקדי Wi-Fi ומרכזי קניות.

התחנות הראשונות בישראל יהיו בתל אביב ובחיפה, כאמור, עם שיא טעינה של עד 250 קילוואט. תחנות נוספות ייפתחו בהמשך כדי לאפשר נסיעות ארוכות ברחבי הארץ. 

צילום: Tesla

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.