Forbes Israel Logo
יפעת אורון. צילום: שלומי יוסף
יפעת אורון. צילום: שלומי יוסף

יפעת אורון עוזבת את לאומיטק ותנהל את פעילות קרן בלקסטון

מנכ"לית זרוע ההייטק של בנק לאומי, שנבחרה לרשימת הנשים המשפיעות של Forbes, תעבור לקרן הבינ"ל שתפתח בקרוב משרדים בתל אביב

לאחר שבע שנים – יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק, זרוע ההייטק של בנק לאומי, עוזבת את התפקיד. אורון, שנבחרה לרשימת הנשים המשפיעות של Forbes לשנת 2019, הובילה את פלטפורמת הבנקאות של הבנק בסקטור ההיי-טק, תוך התאמת מוצרים מותאמים לתעשייה ולצד טיפוח קשרים עם משקיעים ונותני שירותים חיצוניים.

זרוע ההייטק של לאומי, בהובלתה של אורון, יצרה מהפך בתחום הפעילות של הבנקים הישראליים בכל הקשור למתן אשראי לחברות טכנולוגיה. פעילות הזרוע לאורך השנים העניקה אשראי בסכומי ענק לצורך פיתוח חברות הייטק וסטארט-אפים ישראליים. "המשימה שלנו היא להגדיל את המאגר של הכישרונות הדיגיטליים שלנו. מדובר באחד המשאבים החשובים שיסייעו לישראל לפרוח", אמרה אורון עם כניסתה לרשימת Forbes.

גל עזיבות בבנק לאומי

עזיבתה של אורון מצטרפת לשורת עזיבות בקרב קבוצת מנהלות שעבדה תחת רקפת רוסק עמינח, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, כאשר מרביתן שינו כיוון אל תחום ניהול ההשקעות. המנכ"לית לשעבר הצטרפה אל קרן הפינטק של חברת Team8 האמריקאית, בעוד חדוה בר, מי שהייתה ראש החטיבה לניהול סיכונים בבנק לאומי, מונתה לתפקיד המפקחת על הבנקים וכיום משמשת כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית התפעול בחברת איטורו – פלטפורמת השקעות דיגיטלית.

גם תמר יסעור, ששימשה כסמנכ"לית בכירה וראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בבנק לאומי ומנכ"לית לאומי קארד, עזבה את הבנק וכיום מכהנת כיו"ר חברת כרטיסי האשראי ישראכרט.

עם עזיבתה צפויה אורון להמשיך לתחנה הבאה ולהוביל את פעילותה של קרן ההשקעות הגלובליות בלקסטון, שנחשבת לאחת מקרנות ההשקעה הגדולות בעולם, שתפתח בקרוב משרדים בתל אביב. אורון תכהן כמנהלת הפעילות בקרן, שהשלימה לאחרונה גיוס של 4.5 מיליארד דולר לטובת השקעות בחברות צמיחה בארץ וברחבי העולם.

צילום תמונה ראשית: שלומי יוסף

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.