Forbes Israel Logo

כך הביסה מיקרוסופט Teams את Zoom עם תכונה חדשה ומפתיעה

מיקרוסופט Teams ניצחה את זום באומץ עם תכונת שיחות וידאו חינמית לעד 300 משתתפים, ללא מגבלת זמן, שיכולה להיות בשימוש גם על שולחן העבודה או ברשת

מיקרוסופט Teams שואפת לנצח את זום כבר חודשים רבים כאשר משתמשים עוברים לשירותי שיחות וידאו כדי לשמור על קשר. כעת, ייתכן ש-Teams הצליחה לעקוף את זום על ידי הוספת תכונות שיאפשרו שימוש – שהיה זמין בעבר רק בנייד – גם לצרכנים שמשתמשים בשולחן העבודה וברשת.

באמצעות התכונות החדשות של Teams לשימוש משפחתי על שולחן העבודה, כעת תוכלו ליצור פגישה עבור עד 300 אנשים, ולראות עד 49 בתצוגת הגלריה דרך מצב "משותף". והדבר הטוב ביותר הוא שאתם יכולים להריץ את זה כל היום לגמרי בחינם, הכריזה מיקרוסופט בבלוג שלה. בנוסף, אין צריך להקים חשבון Teams אם אתם משתמשים באפשרות דפדפן האינטרנט.

זו הצעה ברורה לשוק הצרכני, במיוחד לאלה בארה"ב שלא יכולים להיפגש באופן אישי במהלך חג ההודיה השנה בגלל מגבלות הקורונה. המתחרה הגדולה ביותר של מיקרוסופט, זום, היא מאוד פונקציונלית, אך יש לה מגבלת פגישות של 40 דקות, שהיא צפויה להאריך לרגל חג ההודיה.

קרב שיחות הוידאו החל

אך מגבלת הזום שנפתחת לרגל החג, תסתיים מיד לאחריו, בעוד של-Teams אין תאריך סיום, מה שעלול לפתות חלק מהמשתמשים לעבור סוף סוף לשירות של מיקרוסופט.

נראה כי בשבוע הבא קרב שיחות הוועידה בווידאו יעלה שלב. זום מציעה הרבה תכונות שימושיות ומשפרת את האבטחה שלה, אך Teams מוסיפה גם פונקציות חדשות כדי לגרום למפגשים הווירטואליים שלכם להרגיש יותר כמו הדבר האמיתי.

באמצעות מיקרוסופט Teams תוכלו לנצל תכונות כמו רקעים מותאמים אישית, דיכוי רעש מבוסס AI ומצב "משותף" כדי לשפר את חווית שיחת הווידאו שלכם.

ככל שמתקרבים לחג ההודיה וחג המולד, אנשים רבים שוקלים כיצד הם יכולים להיפגש עם חברים ובני משפחה תוך שהם שומרים על בטיחותם. בהחלט יש המון אפשרויות, אך כאשר Teams מציעה את השירות החינמי הזה שניתן להשתמש בו להשתמש בו כל היום, כדאי יהיה לנסות אותו.

צילומים: Shutterstock

https://secure.cardcom.solutions/e/xBvE

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.