Forbes Israel Logo
האתר הבריטי של Adika. צילום מסך
האתר הבריטי של Adika. צילום מסך

כך צפוי להשפיע המהלך של Adika על Asos ו-Boohoo הבריטיות

החברה ממשיכה להתרחב בזירה הבינלאומית ומשיקה פלטפורמת סחר מקוונת באנגליה, זאת במקביל לצמיחה ולפעילות הענפה בשוק האמריקאי

רשת האופנה הישראלית Adika ממשיכה להתרחב בחו"ל ומשיקה אתר סחר מקוון בבריטניה. זאת במקביל לפעילותה בשוק האמריקאי. כניסתה של Adika לשוק האופנה הבריטי מבשרת על תחרות צפויה במגרש הבייתי של ענקיות אופנה, כמו asos, boohoo, ו-Zalando.

האתר החדש (adika.co.uk) יציע את כל הקולקציות של המותג לנשים וילדות, וכן תיקים, אקססוריז וקטגוריית ליבינג שכוללת מגוון פריטים לעיצוב הבית. בחודשים האחרונים נערכה השקת הפיילוט הראשוני של האתר שכלל צילומים, פעילויות דיגיטל, שיתופי פעולה עם משפיענים מקומיים ומגוון פעילויות ייעודיות להשקתו. האתר האנגלי מותאם לפעילות הבינלאומית במתן אפשרות סליקה. יכולות הפיתוח והטכנולוגיה החדשניות של החברה מותאמות לאופנה מהירה, ומאפשרות בכל שבוע להביא את הבשורה הטרנדית המובילה בעולם, מה שהופך את המותג לשחקן מוביל בשוק האופנה הבינלאומי, אומרים בחברה.

רועי הסל, מנכ"ל Adika הוסיף כי "אנו עומדים בשורה אחת עם אתרי האופנה בעולם, כאתר ישראלי מוביל בזירת האופנה הבינלאומית הטרנדית המהירה. אנו עולים להתקפה עם השקת האתר האנגלי, שיחזק את המשך הפעילות הגלובלית של החברה, יתחרה בשוק מותגי האופנה האירופאיים הבינלאומיים, ויביא עימו בשורה כחול-לבן בקרב צעירות ונשים שמחוברות לאופנה צעירה וטרנדית".

ההכנסות של עדיקה צמחו באופן משמעותי ברבעון השלישי של 2020 ועמדו על 49 מיליון שקל, 10 מיליון שקל יותר מהרבעון המקביל ב-2019, אולם הרווח הנקי צנח ב-96% בשל משבר הקורונה שהביא לסגירת החנויות וכן בשל עלויות שיווק ושילוח גבוהות לצד ההשקעה בזירה הבינלאומית.

צילומים: צילומי מסך מתוך אתר Adika.co.uk

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן