Forbes Israel Logo

כמו באמריקה: מותג הטיפוח Kiehl's פותח חנות פופ-אפ במרכז תל אביב

מותג הטיפוח הניו-יורקי שמחזיק בארץ 5 סניפים בקניונים יפתח לראשונה בישראל חנות רחוב שתציע את מגוון מוצרי הטיפוח לנשים וגברים. החנות תפעל בין ה-24.11 ל-4.12

מותג הטיפוח האמריקאי Kiehl's פותח לראשונה בישראל חנות פופ-אפ, הממוקמת ברח' דיזנגוף 162 בתל-אביב. החנות תפעל החל מיום שלישי ה-24 בנובמבר ולמשך שבועיים, עד ה-4.12. המותג, שמחזיק בישראל בחמישה סניפים בקניונים סגורים, פותח לראשונה חנות רחוב שתאפשר ללקוחות להגיע גם בתקופת הקורונה, וכשאין צפי לפתיחת הקניונים מחדש. החנות תציע את מגוון מוצרי הטיפוח של המותג לפנים, לגוף ולשיער, בינהם, שלל מוצרים אייקונים כמו קרם העיניים ומסכת הלחות מסדרת האבוקדו, קרם האנטי-אייג'ינג סופר מולטי-קורקטיב, סרום ויטמין C, ג'ל ניקוי מתמצית צמח הקלנדולה ועוד מאות מוצרים.

חנות הפופ-אפ תואמת לעיצוב ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם, והיא תציע חוויה ייחודית של טיפוח באווירה ניו יורקית. החנות תציע מחירים מיוחדים והטבות אטרקטיביות על מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים ותינוקות. בנוסף, השירות הייחודי של אבחון וייעוץ אישי על ידי מומחי הטיפוח של Kiehl's, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יוצע גם בחנות הפופ-אפ.

"אנו מזהים ביקוש שהולך וגדל בהתמדה למוצרי Kiehl's בשנים האחרונות, המעניקים חווית טיפוח שונה, איכותית וייחודית. לאור העובדה שהקניונים סגורים כבר מחודש ספטמבר, החלטנו להנגיש את החוויה הקיל'סית לאנשים נוספים ולהביא אותה ממש קרוב לבית. חנות הפופ אפ היא אלטרנטיבה לחנויות הסגורות, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג וליהנות מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שהוא מציע", אומרת איה מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל.

חנות הפופ-אפ של ק'ילס בתל אביב. צילום: אסף לב
חנות הפופ-אפ של ק'ילס בתל אביב. צילום: אסף לב
חלוצה בתחום הטיפוח

Kiehl's, מקבוצת לוריאל, עשה עלייה לישראל בשנת 2013. המותג, שהחל את דרכו ב־1851 כבית מרקחת, הפך לאחד ממותגי הטיפוח הנחשקים בארצות הברית והיה חלוץ בפיתוח מוצרי טיפוח ורחצה לגברים. לדברי גורמים בקבוצת לוריאל הוא מציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים ואף פתח לאחרונה Shop in shop בסופר פארם ביג אילת ונמכר באתר סופר פארם אונליין. פילוסופיית ההתנסות הייחודית -"נסה לפני שתקנה", אומרים בחברה, כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן מענה מדויק לחוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.

בעלת אימפריית הקוסמטיקה הבינלאומית לוריאל, פרנסואז בטנקורט מאיירס, היא האישה העשירה בעולם לפי דירוג פורבס ומקום 13 בדירוג עשירי העולם הכללי, עם הון של יותר מ-70 מיליארד דולר. החברה מחזיקה, בין היתר, במותגים לנקום, מייבלין, לוריאל פריז, קרסטס, וישי, לה-רוש פוזה ועוד.

צילומים: אסף לב, יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.