Forbes Israel Logo

לא מהעולם הזה: הבתים המוזרים ביותר המוצעים למכירה ברחבי העולם

שוק הדיור העולמי הביא בשנים האחרונות הן את בעלי הדירות והן את השוכרים להפגין יצירתיות וגמישות רבה. היו שהציעו חדר מגורים בתוך ארון, תופעת פיצול הדירות והוויתור על הסלון הפכה לרווחת בערים רבות, וכמובן שמרתפים, מרפסות סגורות ועוד אי אלו חללים הוצעו למגורים ללא חשש. אך אפילו חללים אלה לא היו נכנסים לרשימת "הבתים המוזרים ביותר" אשר מוצעים להשכרה, אשר אספנו עבורכם.

האם חשבתם פעם, לדוגמא, לעבור לגור בתוך מטוס מדגם בואינג 727 אשר הוסב לכדי דירת מגורים? או באחוזת ענק המעוצבת בצורת כוכבית? מסתבר כי ברחבי העולם קיימים לא מעט אנשים יצירתיים במיוחד, אשר בחרו לעצב את בתיהם באופן יוצא דופן – וכך להפוך לאטרקציה של ממש. גם חלקה השני של המשוואה לא מאחר להגיע – ומסתבר כי אנשים רבים מוכנים לשלם סכומי כסף מרשימים רק בכדי לזכות ולגור בבתים אלו למשך תקופה קצרה.

ומה על סכומי הכסף המבוקשים עבור בתים מיוחדים אלו? מבדיקה של מכירי השכירות והשוואה לשוק הדיור באזור, נראה כי דווקא הבתים המיוחדים האלה עולים יותר מאשר אלו ה"רגילים": בעוד שמרבית הדירות נראות דומות האחת לשנייה (עם הבדלים כאלו ואחרים), קשה להתחרות עם בית המעוצב בצורת כוכבית – גם אם הנוחות אינה אידיאלית. הנוחות וההיגיון, כך נראה, מושהים לעיתים לטובת הייחודיות והיצירתיות.

אז מה הם הבתים המיוחדים ביותר בעולם אשר תוכלו לרכוש או לשכור כבר מחר? כמה יעלה לכם לגור בבית בצורת חללית, וכיצד ריב בין אחים הביא לבנייתו של אחד הבתים הצרים ביותר בעולם? כל התשובות, הבתים והעיצובים המיוחדים – ממתינים בגלריה.

 

כל הצילומים: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.