Forbes Israel Logo

לא מה שחשבתם: מה באמת רוצים בני דור המילניום?

ההנחה הרווחת היא שבני דור המילניום, שמשתרעים על פני טווח הגילאים 18-34, "שוחים באופן טבעי" בעולם הדיגיטלי – וחיים את חייהם באינטרנט. הם דבוקים לאייפונים שלהם, לאייפדים ולקינדל. הם קונים דרך הסלולרי, וצורכים את הבידור דרך הרשת. אך כעת, מידע חדש חושף מציאות שונה במקצת ומצביע על כך שהדור הדיגיטלי הוא בעצם עדיין די אנלוגי.

חברת ניתוח המידע Neustar מבודדת עסקאות אונליין ואוף-ליין שנעשות באופן ספציפי על ידי בוגרי קולג' בני דור המילניום, מתוך מאגר של 220 מיליון בוגרים אמריקאים. כמה ממצאי החברה אינטואיטיביים למדי. כך למשל, 16% מהבוגרים ביקרו ברשת האוכל המקסיקני הפופולרית בארה"ב Chipotle, בין פעם לחמש פעמים בחודש האחרון. 15% מעדיפים את הטקילה Patron, כמשקה המועדף עליהם.

אך ממצאים אחרים הם מפתיעים יותר. 39% מבין בני דור המילניום רכשו ספר עם כריכה קשה במהלך השנה האחרונה. כן, לא רק ספר פיזי, אלא כזה מהמהדורה היקרה והכבדה. רק 7% רכשו ספר קולי באותה התקופה. למעשה לקבוצה הזו, שאמורה להיות מסורה לאינטרנט, יש סיכוי גבוה ב-10% מהאמריקאי הממוצע לרכוש ספר עם כריכה קשה.

דור המילניום. לא מה שחשבתם | צילום: thinkstock

המילניאלס מסתבר, גם מבקרים לא מעט בחנויות גדולות. 48% מהם קנו לאחרונה ב-Home Depot ו-64% עשו קניות בשלושת החודשים האחרונים ברכת הקמעונאות המוזלת Target.

בעוד שאין ספק שהצעירים האלה נוטשים את מסכי הטלוויזיה לטובת Netflix ודומיה, המציעות שידורים באינטרנט, הם עדיין אוהבים את הטיול הישן וטוב אל בית הקולנוע. 35% מהם קנו כרטיסים לקולנוע של AMC בחצי השנה האחרונה.

גם כאשר מדובר במזון, הנתונים מראים כי הצעירים נוטים להעדיף חברות ומותגים שהיו פופולריים בילדותם – והם ממשיכים לצרוך את המוצרים שלהם גם היום, או קונים אותם לילדיהם.

אז נראה שלמורת שפע הסטיגמות שמודבקות לדור המילניום, כנראה שהאנשים הצעירים הללו עדיין לא נשאבו לחלוטין אל העולם הווירטואלי וקשורים הרבה יותר ממה שנדמה לנו אל המערכת המסחרית והתרבותית הישנה והמוכרת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.