Forbes Israel Logo

הלוויין "עמוס 17" צפוי להאיץ את שימושי הסלולר של תושבי אפריקה

בזכות שיתוף פעולה אסטרטגי שחתמה חלל-תקשורת עם מפעיל סלולרי פאן-אפריקאי, יהנו הלקוחות מביצועי תקשורת מהגבוהים שקיימים בשוק

חלל-תקשורת, מפעילת לווייני התקשורת "עמוס", חתמה על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה אסטרטגי עם מפעיל סלולרי פאן-אפריקאי. חוזה זה מהווה אבן דרך משמעותית, וצפוי לאפשר לחלל-תקשורת מכירת קיבולת לוויינית ושירותים באפריקה באמצעות הלוויין המתקדם והדיגיטלי "עמוס 17".

הלוויין, שהחל את פעילותו המסחרית לפני חודשים ספורים, הינו לוויין (HTS (High Throughput חדשני ודיגיטלי, שתוכנן במיוחד עבור צורכי התקשורת הגדלים והמשתנים של השוק האפריקאי. הטכנולוגיות שהוטמעו בו ומיקומו האידיאלי בחלל מאפשרים לו לכסות מדינות ואזורים באפריקה באלומה ייעודית, בפס רחב במיוחד וברמת זמינות ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר. הטכנולוגיה הדיגיטלית המוטמעת בו מאפשרת ללקוחות לקבל שירותים מגוונים במהירות גבוהה, תוך ניצול מירבי ומיטבי של השקעתם בתשתיות קרקעיות קיימות. כל אלה מותאמים אסטרטגית למפעילי טלקום.

מגמה שמתעצמת

צריכת נתונים באמצעות הטלפון הסלולרי נמצאת בעלייה מתמדת בשוק האפריקאי, ומגמה זו רק מתעצמת לאחרונה לאור מגפת ה-COVID-19 בעולם ובאפריקה בפרט. לחברת חלל-תקשורת היכרות עמוקה ורבת שנים עם אפריקה. היא סוחרת עם לקוחות ממשלתיים ואזרחיים בתחומי האינטרנט, הדאטה, הווידאו, ערוצי הטלוויזיה ועוד.

"אנחנו נרגשים לחתום על חוזה אסטרטגי עם מפעיל סלולרי משמעותי וגדול", אומר דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת. "הלוויין הדיגיטלי המתקדם 'עמוס 17' נותן מענה מצוין לצורכי השוק האפריקאי ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מהביצועים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בשוק. מדובר בפוטנציאל משמעותי במסגרתו נבחן בזמן הקרוב מספר הזדמנויות לשיתוף פעולה במכירת קיבולת לוויינית ובהשתלבות בפרויקטים הגדולים של הלקוח באפריקה", הוסיף זיצ'ק.

צילום התמונה הראשית: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.