Forbes Israel Logo

לפיד על אפס מע"מ: "תרגיל סחטני של העבודה והחרדים"

שר האוצר יאיר לפיד והנהלת המשרד קיימו הבוקר (ד') מסיבת עיתונאים בנוגע לפיצויים שיקבלו תושבי הדרום בעקבות מבצע "צוק איתן", שנכנס לשבוע הרביעי שלו וגרם, בין היתר, לנזקים קשים לבתי העסק.

במהלך מסיבת העיתונאים, התייחס לפיד לאפשרות שתוכנית "אפס מע"מ" שלו תתבטל. לפיד האשים: "מפלגת העבודה והחרדים עשו תרגיל פוליטי סחטני ומנסים למנוע מהצעירים לקבל מאות אלפי שקלים בהנחה. אנו נחושים להעביר את החלטה בתחילת המושב הבא של הכנסת כמו שעשינו בחוק השוויון בנטל".

לפיד. מאשים את העבודה וש"ס | צילום: מרק ישראל סלם 

לפיד התייחס גם לדברים שהשמיע אתמול ראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף. בהודעה הנדירה שמסר דף בקולו, הבהיר כי לא תהיה הפסקת אש ללא הפסקת התוקפנות והסרת המצור. דף כיוון את דבריו לישראל ואמר: "אתם נלחמים נגד חיילים שאוהבים את המוות כמו שאתם אוהבים את החיים". הוא פנה גם לתושבי הרצועה ואמר: "האויב שולח את חייליו למשרפה בעזה והורג אזרחים. אנו מודים לעמנו שעומד איתן. סבלנות תביא לניצחון".

בדבריו, הגדיר לפיד את דף כ"בן מוות". "במוקדם או במאוחר נמצא אותו ונחסל אותו", הוסיף. לפיד אמר עוד כי "החמאס מוכה וחבוט, ומפסיד את המערכה. צה"ל תקף 4,000 יעדים. גילויי האומץ מעוררי התפעלות וכך גם ההתגייסות של הציבור, מחממת את הלב".

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.