Forbes Israel Logo

“לפנק, לפנק” – הדור הבא: סמנכ”לית שיווק חדשה ב-BUYME

BUYME, פלטפורמת המתנות החווייתיות הגדולה בישראל, הודיעה היום על מינויה של נויה ינאי ישראלי לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה. ינאי ישראלי, שעד לאחרונה שימשה כמנהלת ה-Corporate Marketing בלאומי קארד, נכנסת לתפקיד חדש בחברה. 

ברקע מינויה של ינאי ישראלי, כוונתה של BUYME להרחיב את הפעילות העסקית והשיווקית שלה ולהיכנס לתחומי פעילות נוספים. זאת, תוך מינוף הצמיחה המהירה של החברה והמהפכה שחוללה בשוק המתנות בשנים האחרונות.

ינאי ישראלי. "ניסיונה הרב והמגוון יתרמו רבות להתפתחות החברה" | צילום: רפי דלויה

ינאי ישראלי מחזיקה בניסיון רב בעולם השיווק ושימשה בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר בשידורי קשת, במשרדי פרסום מובילים ובלאומי קארד. בתפקידה בלאומי קארד הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית המצליחה, אשר מזוהה עם הסיסמא שהפכה למטבע לשון, לפנק לפנק לפנק. עוד במסגרת תפקידה, ניהלה את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.

"אנו מברכים את נויה על הצטרפותה להנהלת החברה כחלק מתהליך הצמיחה ש-BUYME עוברת. אנו בטוחים שניסיונה הרב והמגוון ויכולותיה השיווקיות יתרמו רבות להתפתחות והצלחת החברה", אמר מנכ"ל BUYME, יונתן אלון.

BUYME היא פלטפורמה דיגיטלית לשליחת מתנות חווייתיות שקולעות בדיוק לטעמו של המקבל ומותירות זיכרון שנשאר לאורך זמן. ל-BUYME מאות שותפים עסקיים ממגוון עולמות, בהם מסעדות יוקרה; רשתות אופנה פופולריות; מפעילי סדנאות; תיאטראות; בתי מלון וספא וכל מותג אהוב שמספק חוויה יוצאת דופן. את המתנות של BUYME ניתן לשלוח בתזמון מדויק ובשילוב תמונה והקדשה אישית כמסרון, לכתובת המייל בהדפסה עצמית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.