Forbes Israel Logo

לקסוס השיקה את ה-IS300h; היעד: 1000 מכוניות עד 2015

לקסוס משיקה בישראל את מכונית קבוצה D החדשה שלה – IS300h ובכך משלימה ליין היברידי מלא של כל הדגמים שבהיצע.

אבל הדרך ל-1000 יחידות בשנה הבאה עוברת לא רק דרך הסדאנים של לקסוס: מרכיב חשוב של תמהיל המוצרים שלה הם ג'יפונים או רכבי פנאי. הדגם הנוכחי, והחשוב ביותר, הוא ה-RX, אשר משווק אצלנו מזה זמן והפך ברבות השנים והטרנדים לנמכר ביותר בסגמנט שלו. זאת מול מתחרים חזקים כמו ב.מ.וו X5, מרצדס ML, פולקסווגן טוארג ודומיהם. ה-RX לבדו מכר כ-150 יחידות כשהוא תופס 22% מסך הסגמנט (32% מכלל מכירות לקסוס), אשר התכווץ מעט – מ-821 יחידות מינואר עד ספטמבר 2012 ל-650 יחידות באותה תקופה השנה.

בנוסף ל-RX צפוי להצטרף להיצע הג'יפונים בסוף 2014 דגם קומפקטי יותר, אשר רמזים לו ולמראה המותגי המעודכן שלו ראינו בתערוכת פרנקפורט האחרונה, הנקרא LT-NX. דגם זה עתיד להיכנס בקומת הגודל והמחיר מתחת ל-RX הנוכחי היישר ללב הסגמנט הלוהט של רכבי פנאי פרימיום קומפקטיים, שם הוא עתיד להתמודד עם שחקים חזקים מהשילוש הגרמני וכן עם הפורשה מקאן הצפויה לנחות אצלנו באותו הזמן.

לקסוס IS300h. כבר משווקת בישראל עם מחיר המתחיל מ-250 אלף שקל. צילום: לקסוס

לצד היצע הדגמים המורחב תפתח לקסוס אולם תצוגה שלישי – בירושלים, ותפצח גם בקמפיינים שיווקיים אגרסיביים כדי להגיע ליעדים שהציבה לעצמה.

ה-iS החדשה מייצגת את הדור השלישי של הדגם, והיא אינה מבוססת על דגמי העבר. מדובר בשלדה, מרכב וחלל פנים רעננים. בסיס גלגלים ארוך יותר ב-7.0 ס"מ ומפשק סרנים רחב יותר מאפשר ליצור מכונית שהיא גדולה יותר מן החוץ וגם מבפנים. בתחום ההנעה תמצאו מנוע בנזין בנפח 2.5ליטר המפיק 181 כ"ס ומנוע חשמלי עם 143 כ"ס. ההספק הכולל עומד על 223 כ"ס והכוח יורד לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים רציפה. נתון צריכת הדלק עומד על 22.5 ק"מ/ל' ופליטת המזהמים על 93 גר'/ק"מ בלבד.

מפרט האיבזור רב למדי כבר מגרסאת הבסיס, והפריט החשוב שברשימה הוא מסך מולטימדיה עם יכולת להציג את המסך של סמארטפון גאלקסי S3 (בינתיים רק דגם זה). עוד חשוב לציין כי ה-IS החדשה כבר נבחנה ב-NCAP והשיגה ציון מירבי של חמישה כוכבים ואת הציון הטוב בקבוצה בהגנה על הולכי רגל.

בהיצע שלושה דגמים, לכולם מערכת הנעה זהה, וטווח המחירים מדלג בקפיצות של 20K – מ-250 אלף שקל לגרסת הבסיס ועד ל-290 אלף לגרסה הבכירה.

לכתבה המקורית באתר שטח

עוד בשטח:

טסלה צוללת מתחת למים

השעון שיכוון אותך לשדה התעופה

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן