Forbes Israel Logo

לראשונה בעולם הסלולר בארץ: אורנג' תציע את האייפון 6 בליסינג

השקתם התכופה של מכשירי סמארטפון חדשים והביקוש הרב לטכנולוגיה החדשה ביותר בכל נקודת זמן, הפכה בשנים האחרונות את רכישת המכשירים הסלולריים לעסק יקר ומאוד לא משתלם. פעמים רבות מוצאים עצמם לקוחות המעוניינים לשדרג את הסמארטופן לדגם חדש יותר, נאלצים להמשיך לשלם על המכשיר הישן במקביל לתשלום על המכשיר החדש. לפי נתוני אורנג', 24% מהמשדרגים מוסרים את המכשיר הישן שברשותם לבן משפחה ו-36% משאירים אותו ללא שימוש, כמכשיר רזרבי.

תופעה זו שכאמור הולכת ומחריפה ככל שפערי הזמן בין השקות המכשירים החדשים הולכים ומצטמצמים, הביאו את אורנג' לצאת בצעד מהפכני בעולם הסלולר ולייבוא את שיטת הליסינג הנהוגה בעולם הרכב אל תחום התקשורת. החברת מפרסמת היום כי תצא במהלך שיאפשר ללקוחותיה רכישה של האייפונים החדשים במסלול ליסינג מיוחד.

משמעות השיטה החדשה היא כי ניתן יהיה לרכוש מכשיר במכיר קבוע מראש ולאחר תקופה של 18 חודשים, ניתן יהיה להחזירו ולהחליפו בדגם חדש יותר, ללא שינוי תנאי הקנייה המקורית. הרכישה בליסינג תתאפשר עבור דגמי האייפון 6 עם נפח זיכרון של 64G ,G128 ו-G16 ודגמי האייפון 6 פלוס בנפח זיכרון של G16ו-G64.

שיטת הליסינג עבור סמארטפונים כבר נהוגה כיום ברחבי העולם ומספר ספקיות סלולר בינלאומיות מציעות מבצעים שונים במסגרת השיטה. חברת Sprint Mobile למשל מציעה מסגרת בשם "אייפון לכל החיים" שמבטיחה שדרוגים עוקבים של המכשיר הסלולרי בכל פעם שיצא דגם חדש מבית אפל. הלקוח ממשיך לשלם לאורך כל התקופה מחיר חודשי קבוע עבור השימוש במכשיר שנמצא בידיו.


מסלול הליסינג. שדרוג כל חצי שנה, מבלי המשך תשלום על המכשיר הישן | צילום: אפל

התוכנית שמציעה אורנג' כוללת ההצטרפות ל-36 חודשים, כאשר ללקוח ניתנת האופציה להחזיר את המכשיר הישן לאחר החודש ה-18 והלאה, לשלם סכום חד-פעמי של 899 שקלים ולהבטיח את המחיר החודשי למכשיר הבא מאותו דגם ונפח זיכרון. העלות החודשית במסלול זה עבור אייפון 6 עם נפח זיכרון של G16 היא 139.9 בחודש. עבור אייפו 6 בנפח G64 ואייפון 6 פלוס בנפח זיכרון של G16 העלות החודשית היא 149.9 שקלים. עבור אייפון 6 פלוס בנפח זיכרון של G64 התשלום החודשי עומד על 179.9 שקלים.

"כחברה המובילה בחדשנות ובקדמה טכנולוגית, אנו מציעים, לראשונה בישראל, אלטרנטיבה נוספת לרכישת מכשיר סלולרי מתקדם", אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, של פרטנר. לקוחות הסלולר מעוניינים להיות בחזית הטכנולוגיה ולהשתמש במכשירים החדישים ביותר, ההשקות של היצרניות נעשות תכופות והמעמסה הכלכלית מכבידה, כיוון שהלקוחות נאלצים לשלם על שני מכשירים בעת ובעונה אחת. ואכן בדיקות שערכנו עולה כי הלקוחות מעוניינים במכשיר מתקדם במחיר משתלם ובשקט נפשי. אימוץ שיטת הליסינג מעניקה פתרון כולל: מענה לקושי בתשלומים כפולים, איבוד ערך של המכשיר ואופציה להחליף מכשיר כל שנה וחצי, עם אחריות לכל התקופה, במחיר הזול במאות שקלים מהמחיר המזומן".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן