Forbes Israel Logo

מהחוקר שנלחם באוטיזם ועד הכתבת שהגיעה לדאע”ש: מחזור 2018 של הצעירים המבטיחים

פורבס ישראל גאה להשיק את מחזור 2018 של רשימת Under 30 הישראלית – 60 צעירים פורצי דרך ומובילים, כל אחד בתחומו, אשר יעצבו את העתיד של כולנו. 30 מהם מגיעים מעולמות המדע, הטכנולוגיה והייזמות, ו-30 נוספים ממגוון תחומים אחרים – משפט ומממשל, תרבות וספורט, תקשורת ומדיה ויזמות חברתית.

לרשימת Under30 2018

הצעירים שמרכיבים את מחזור 2018 מגיעים, כמו תמיד, מרקעים מגוונים ומביאים איתם סיפורים שונים מאוד. ובכל זאת, יש כמה נקודות בדרך שלא ניתן להתעלם מהבולטות שלהן – בכל אחד מהמחזורים. 

המספר 8200 למשל מופיע השנה חמש פעמים, המילה "הבינתחומי" שחוזרת 20 פעם, לצד "תוכנית Zell" ליזמות שמופיעה ארבע פעמים ו"אקסלרטור", שחוזרת שמונה פעמים.

חברי מחזור 2018 | צילום: שלומי יוסף

ויש גם כמה מילים שבולטות בהיעדרן כמו "כסף" או "אקזיט", שהפכו נדירות למדי. אז מה כן מעניין את היזמים הצעירים? נראה שבעיקר רכיב ההמצאה שבמיזמים והפוטנציאל שלהם ליצור שינוי עבור אנשים.

צילומי הפרויקט נערכו השנה במקום הכי גבוה בתל אביב – במתחם חללי העבודה LABS, הנמצא בקומות האחרונות של מגדל עזריאלי שרונה. שם התקבצו לפני מספר שבועות עיתונאית שפגשה את דעא"ש פנים מול פנים, דוקטור לפיזיקה שמרצה ברחבי העולם (והוא רק בן 21), קצינת האמל"ח הראשונה בצה"ל שפיתחה תוכנה המסייעת למפקדים בשטח בקבלת ההחלטות, מייסד סטארט-אפ המונע מהאקרים לפרוץ לכורים גרעיניים בעולם ועוד יזמים, חוקרים ומובילי דעה רבים.

מפגש עולמי

במקביל לרשימת הצעירים הישראלית מתגבשות מסביב לעולם רשימות דומות והשנה, בפעם הראשונה, יתקיים בארץ כנס Forbes Under 30 העולמי. במסגרת האירוע הבינלאומי יגיעו לישראל בחודש מאי כ־800 צעירים מבטיחים מכל העולם, אשר יוכלו לפגוש את חברי הרשימה הישראלית, ליצור קשרים ולהרחיב את קהילת Under 30 אל מעבר לים.

עורך פורבס העולמי, רנדל ליין אמר כי "פסגה זו מייצגת פרשת דרכים אמיתית, מפגש של אנשים שיסייעו לנהל כל תחום בכל מדינה במשך חצי המאה הבאה".

הכנס יתקיים בתל אביב ובירושלים בין ה-6 ל-9 במאי.

לרשימת Under30 2018

לרכישת גיליון Under30 לחצו כאן או חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק


 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן