Forbes Israel Logo
שחקן הכדורגל הקטור בלרין. צילום: shutterstock
שחקן הכדורגל הקטור בלרין. צילום: shutterstock

מה חדש: הקולקציה של שחקן הכדורגל הזה משכה את תשומת הלב שלנו

משיתוף הפעולה בין ריבוק לבית האופנה מרג'יאלה, דרך ערכת טיפוח שתשפר את מראה העור ועד מארזים רומנטיים ומפנקים לחג האהבה. 5 דברים שאהבנו החודש

מותג הספורט Reebok בשיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה מייסון מרג'יאלה הביא ליצירתו של דגם נעליים חדש: Classic Leather Tabi Bianchetto המשלב בין אחד מהדגמים האייקנים של ריבוק, ה-Classic Leather, לבין דגם Tabi של מרג'יאלה שמוכר בזכות ההפרדה הבוטה בין הבוהן לשאר האצבעות. הוא מייצג את הפילוסופיה העיצובית הדה-קונסטרוקטיבית של מרג'יאלה, ומהדהד את התמה העיצובית של מציאות לעומת אשליה.

המנהל הקריאטיבי של בית האופנה, ג'ון גליאנו, מציג באמצעות הסניקרס החדשות את המאפיינים של בית האופנה הצרפתי באמצעות אחד העיצובים המוכרים ביותר של מותג הספורט Reebok. הדגם החדש מאחד חדשנות עם נוסטלגיה, וממחיש כיצד אופנה פוגשת פונקציונליות, בעיצוב עכשווי עם נראות נצחית.
הדגם החדש יהיה זמין החל מה-30 בינואר 2021 באתר האונליין של ריבוק ישראל ומחירו 1,199 שקל.

שיתוף הפעולה בין ריבוק לבית האופנה מייסון מרג'יאלה. צילום: יח"צ
שיתוף הפעולה בין ריבוק לבית האופנה מייסון מרג'יאלה. צילום: יח"צ

H&M מכריזה על שיתוף פעולה חדש עם שחקן הכדורגל הקטור ביירין, שחקן קבוצת ארסנל הבריטית, במסגרתו נוצרה קולקציית Edition by Hector Bellerin לגברים העשויה מחומרים מתחשבים בסביבה, כמו כותנה אורגנית, כותנה ממוחזרת מפסולת תעשיית, ניילון ופוליאסטר ממוחזרים ועוד. ביירין, שמוכר גם בזכות סגנון הלבוש האישי שלו ומחויבותו לסביבה, מעורב ביצירת הפריטים החל מתהליך העיצוב, דרך בחירת הבדים והפרשנות לטרנד האביב.

הפריטים בקולקציה משלבים בין אופנת הרחוב לבין פרקטיות וגזרות אוברסייז. כך, למשל, זה בא לידי ביטוי בסטים תואמים שכוללים בלייזרים ומכנסי קרופ בגזרה רחבה, או מעיל ניילון עם קפוצ'ון נסתר בגוון אפור-ירוק, וכן חולצות וטי שירטים עשויים סריגים קלילים שיתאימו לאביב.
59.90-299 שקל, החל מה-4 במרץ בחנות המותג בקניון TLV.

H&M Edition by Hector Bellerin. צילום: יח"צ H&M
H&M Edition by Hector Bellerin. צילום: יח"צ H&M

חוה זינגבוים משיקה ערכת טיפוח בייתית שמכילה שני מוצרים מצוינים לטיפול בעור הפנים, הצוואר והמחשוף. המוצרים בערכה מהווים שגרת טיפוח שלמה. הראשון, קרם העיניים החדשני מסדרת פרופסי שפותח בשיתוף עם אוניברסיטת בר-אילן. התנסינו בו בעבר וסקרנו אותו במגזין ובהחלט שמחנו לקבל אותו שוב: הוא מעניק לחות, מטשטש כהויות, מסייע בהקלה על נפיחויות ומשפר את אלסטיות העור. אם זה לא מספיק הוא גם מייצר אפקט אופטי של הארה לאזור העיניים.

המוצר השני, Extreme Cream, בו התנסינו בפעם הראשונה, מבטיח לטפל בסימני ההזדקנות בעור הפנים, הצוואר והמחשוף – קמטים, קמטוטים, יובש, רפיון ופיגמנטציה. הפרומולה עשירה אך כזו שנספגת בעור במהירות. היא הותירה אותו רווי לחות לשעות ארוכות, נעים למגע, בעל מראה מוצק מתוח יותר גם באופן מיידי וגם בטווח הארוך יותר, לאחר שימוש של כשבועיים. הערכה מתאימה כשגרת טיפוח או פינוק עבור עצמכם וגם כמתנה לקראת חג האהבה שבפתח.
699 שקל (מחיר השקה, במקום 1,035 שקל), אצל קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים, הרשימה באתר.

חוה זינגבוים, ערכת טיפוח All Over Glam. צילום: יח"צ
חוה זינגבוים, ערכת טיפוח All Over Glam. צילום: משה איוון

לכבוד ולנטיינ'ס דיי, חג האהבה, שיחול ב-14 לפברואר, משיקה Nespresso, יחד עם יקב הרי גליל מארז שכולו אהבה וחגיגה לנו ולסביבה. המארז, שלדעתנו יספק לכם חוויה רומנטית וקסומה, מכיל 5 שרוולי קפה למכונות הקפה מסוג ורטו ואוריגינל, שוקולד מריר איכותי של נספרסו (התנסינו בו בעבר והוא אכן איכותי), ובקבוק יין של יקב הרי גליל, אשר דושן בקפסולות קפה ממוחזרות של נספרסו. 199 שקל, בחנויות ובאתר נספרסו.

מארז חג האהבה של נספרסו ויקב הרי גליל. צילום: יח"צ
מארז חג האהבה של נספרסו ויקב הרי גליל. צילום: יח"צ

גם יקב Valdemar הספרדי משיק רוזה חדש ומרענן, Conde Valdemar Rose 2019, לקראת הוולנטיינ'ס דיי, שיתאים לארוחה הרומנטית של חג האהבה או כמתנה. הרוזה החדש מיוצר מענבי גרנאש (70%) ויורה (30%) והוא בעל ניחוחות רעננים של פירות יער אדומים ורמזים פרחוניים.

יקב ולדמאר הינו יקב משפחתי שנוסד בשנת 1890 ומנוהל כיום על ידי הדור החמישי של המשפחה. בשנות השמונים של המאה הקודמת הוא הפך ליקב הראשון באירופה שמשתמש בתסיסה בטמפרטורה מבוקרת במכלי נירוסטה ונחשב לאחד היקבים המעוטרים והחדשניים ביותר של אזור ריוחה בספרד. 50 שקל, להשיג בחנויות ובאתר רשת יין בעיר.

Conde Valdemar Rose 2019. ברשת יין בעיר. צילום: יח"צ
Conde Valdemar Rose 2019. ברשת יין בעיר. צילום: יח"צ

צילומים: משה איוון, יח"צ חו"ל, יח"צ, Shutterstock

https://secure.cardcom.solutions/e/xo64

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן