Forbes Israel Logo

מה חדש: צבע אקולוגי לשדרוג חללי הבית והאקססוריז שכל גבר צריך

מותגי האקססוריז לגברים ממשיכים לפרוח עם קולקציות חדשות, בענף האופנה משיקים את קולקציות הסתיו, וגם - המלצת קריאה לתקופת הסגר
טיפוח

BFirst, סדרת טיפוח חדשה לגברים של מותג הקוסמטיקה HL, כוללת  תכשירים מתקדמים המותאמים במיוחד לעור הגברי. בסדרה חמישה מוצרים – ג'ל ניקוי, סרום, קרם פנים, קרם עיניים ואפטר שייב באלם – כולם בעלי תכונות אנטי אייג'ינג המאטות את תהליך הזדקנות העור, בעלי מרקם קליל שמותיר את העור במראה רענן.

הפורמולה מסייעת גם בהפחתת גירויים בעור, כמו למשל לאחר הגילוח, ובמניעת הופעת דלקות.

טווח מחירים: 100-200 שקל
להשיג: טלפונית אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לפרטים נוספים

סדרת הטיפוח BFirst לגברים של מותג הטיפוח המקצועי HL. צילום: אורי גרון
סדרת הטיפוח BFirst לגברים של מותג הטיפוח המקצועי HL. צילום: אורי גרון
עיצוב הבית

טמבור משיקה את eco2 – צבע אקולוגי חדשני המשפר את איכות האוויר בבית וסופח את הפחמן הדו-חמצני שבאוויר.

הצבע החדש מיוצר מחומרים טבעיים, ללא תרכובות אורגניות נדיפות ומזהמים (VOC), ללא חומרים משמרים וללא מיקרו-פלסטיק, כל אלה יחד זיכו אותו בציון A+, הציון הגבוה ביותר בתקן האירופאי לאיכות האוויר בחללים סגורים. התכונות הייחודיות של הצבע מאפשרות קיר נושם בעל מעבר טוב יותר של אוויר ולחות, עיכוב יצירת עובשים ופטריות, ודחיית היווצרות ריחות רעים.

בנוסף, לפי החברה eco2 הוא המוצר היחיד בישראל שהוא גם אנטיבקטריאלי ומשמיד 99.9% מהחיידקים ובשל כך אף קיבל את תו ה-Sensitive Choice (תו איכות למוצר אנטי אלרגני) אשר שומר על הקירות נקיים מחיידקים ושהינו מותאם לתינוקות ולאנשים רגישים הסובלים מאלרגיות, אסתמה ובעיות עור ונשימה.

טווח מחירים: 145-165 שקל
להשיג: ACE, הום סנטר וחנויות טמבור ברחבי הארץ

צבע אקולוגי של טמבור לשדרוג קירות הפנים בבית. צילום: בועז לביא ויונתן בלום
צבע אקולוגי של טמבור לשדרוג קירות הפנים בבית. צילום: בועז לביא ויונתן בלום
אקססוריז

מותג האופנה AINKER מציע קולקציות משתנות של מגוון אקססוריז לגברים, החל מתכשיטים בכסף, זהב או חרוזים ועד נעלי עור מעוצבות. המותג, שהוקם על ידי היזמים הישראלים רועי בליכלר, דניאל ברק, וחן חגי, מציע מנעד רחב של פריטים שישתלבו בכל הופעה וממגוון חומרים כמו עור, גומי, בד, ומתכות שונות, כולם מעוצבים בסגנון אורבני, מודרני ויוקרתי.

ארנק זיפר בנדנה. צילום: עמית שסטוביץ
ארנק זיפר בנדנה. צילום: עמית שסטוביץ

לקראת סתיו-חורף 20/21 מציע המותג מגוון רחב של פריטי אופנה ייחודיים ועדכניים. הקו העיצובי נקי ועדין, עם קריצה בועטת וצעירה שיכולה לבוא לידי ביטוי בפאטצ׳ים על הנעל או בארנקי עור עם מונוגרמות שונות. המוצרים מעוצבים כמוצר משלים ליום יום ללוק ספורטיבי או אורבני, ויחד עם זאת, רובם יתאימו גם לאירוע. העיצובים מדגישים את הטרנדים העדכניים בעולם בתחום האופנה, וכוללים: קו התכשיטים, הכולל צמידים, שרשראות וטבעות מעוצבות, לצד סדרות שעוני היד הקלאסיים, משקפי שמש ונעלי סניקרס.

אהבנו במיוחד את משקפי השמש מדגמי ׳קלו׳ ו׳בקו׳, את הצמידים השונים ובמיוחד את דגמי ׳לוק׳, ׳בלוקס׳, ׳עין׳, ׳מטריקס, ו׳מארקה׳, ואת דגמי הסניקרס החדשים.

טווח מחירים: 75-849 שקל
להשיג: בנקודות מכירה בחנויות אופנה שונות הפזורות ברחבי הארץ ובאתר האונליין של המותג

https://www.instagram.com/p/CBC4l2QDiUS/?utm_source=ig_web_copy_link
אופנה

קולקציית סתיו 2020 של נאוטיקה, שהושקה לאחרונה באונליין, מציעה פריטים ידידותיים לסביבה וממשיכה בקו של עיצוב בגדים קלאסים בעלי תחכום המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. מגוון הפריטים בקולקציה עשויים מבדים נושמים, נמתחים ואווריריים תוך שמירה על איכות הסביבה ושימוש בבדים ממוחזרים. 

קולקציית הסתיו החדשה מכילה מגוון פריטים טרנדיים ואופנתיים עבור נשים וגברים ומתאפיינת בצבעים, כמו יין, תות, כחול בוהק, חרדל, סגול, ורוד, פחם, ירוק זית ועוד.

אצל הגברים תמצאו חולצות פולו, סריגים, סווטשרטים וטרנינגים, חולצות T , חולצות מכופתרות, ז'קטים, מעילים, ווסטים. וכן קולקציית מכנסיים וקולקציית ג'ינסים בגזרות שונות. בנוסף, שלל פריטי לבוש יומיומי.

באגף הנשים תמצאו סריגים, סווטשרטים וטרנינגים לצד שמלות, חצאיות ואוברולים במגוון גזרות ומכנסיים נעימים ונוחים במיוחד. 

טווח מחירים: 119-499 שקל
להשיג: ברשת נאוטיקה וברשת אמפוריום, ובאתרי האינטרנט נאוטיקה; אמפוריום

קולקציית סתיו-חורף של נאוטיקה. צילום: יח״צ
קולקציית סתיו-חורף של נאוטיקה. צילום: עמיר צוק
טכנולוגיה

מותג מוצרי החשמל BEKO משיק את Hygiene Shield, סדרת מוצרי חשמל, ראשונה בעולם, שפותחה כדי לענות על הצרכים החדשים בעידן שאחרי הסגר, במסגרת המלחמה במגפת הקורונה. בסדרה 7 מוצרים, כולם בעלי תוכניות חיטוי מובנות ופונקציות המאפשרות חיטוי מוצרי מזון ארוזים וחפצים אחרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית המסוגלת לחסל למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים, כולל נגיף הקורונה.

כך, למשל, החברה מציעה מכשיר חיטוי בקרינת UV, שמאפשר לנקות פריטים שהשתמשתם בהם מחוץ לבית או כאלה שמהווים מגנט טבעי לחיידקים ובקטריות, כמו מפתחות, טלפונים, ארנקים, מוצרים ארוזים מהסופר, שקיות ניילון, בקבוקי תינוקות וצעצועים; או מכונת כביסה ומייבש כביסה מהסדרה שמאפשרים, באמצעות אלגוריתם חכם, ערוץ חימום נוסף ומערכת אוורור, להפעיל את תוכנית Hygiene Therapy. היא ממלאת את התוף באוויר חם כדי לשמור על טמפרטורה של 60 מעלות ולחטא את הבגדים באופן יסודי ללא מים.

מוצרי הסדרה צפויים להגיע לישראל בחודשים הקרובים.

סדרת מוצרי החשמל HygieneShield החדשה של BEKO. צילום: יח"צ
סדרת מוצרי החשמל HygieneShield החדשה של BEKO. צילום: יח"צ
ספרים

קסמו הייחודי של הספר חוג החברים של ברנהרד טמון בתמימותו, ובתמימותה הספרותית של המחברת שזהו רומן הביכורים שלה. את הספר כתבה אנמארי שוורצנבך כשהייתה בת 23 בלבד והיא מפגינה בו קרבה עצומה וכמעט בלתי נפרדת מהווייתה שלה – לדמויותיה: הרגשות שלהן, הרגשנות והרחמים העצמיים שלהן – שהם גם נושאו המהותי של הרומן, ואילו עלילתו בעצם נטולת חשיבות. זהו ספר חשוף וחושף, פגיע וחסר שריוֹן ספרותי: שוורצנבך כותבת ללא הגנוֹת. וזה מרהיב כמו שזה נשמע.

הספר סוחף ויוצר חיבור בין הקורא לדמויות ממש מתחילתו. הרצון לגלות את ההתפתחות האישית והמעשית של הדמויות גרמה לנו לסיים את הספר בזמן קצר במיוחד. חשוב לציין שיש חשיבות לעלילה, אומנם מורגש כי היא מתפתחת ומשתנה באופן מפתיע, אבל חיי הדמויות אכן מתעלים עליה. אחרית הדבר שופכת אור על ״מאחורי הקלעים״ של כתיבת הספר וחייה של הסופרת, שהם עצמם מרתקים לא פחות.

מחיר: 96 שקל
להשיג: ברשתות הספרים, בחנויות הפרטיות ובמחיר מיוחד באתר רימונים

חוג החברים של ברנהרד מאת אנמארי שוורצנבך. הוצאת רימונים
כריכת הספר חוג החברים של ברנהרד מאת אנמארי שוורצנבך. הוצאת רימונים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן