Forbes Israel Logo

מכף רגל עד ראש: 5 מוצרים לטיפוח והזנה של עור הגוף והשיער

גל של מוצרים חדשים לשיקום והגנה על השיער או טיפוח וטיפול בעור הגוף מושקים לקראת האביב והקיץ. ערכנו עבורכם סקירה מהירה של כמה שעניינו אותנו במיוחד

Genesis, סדרת טיפוח השיער החדשה של מותג טיפוח השיער המקצועי קרסטס מבטיחה לסייע בחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה. הפורמולה הייחודית של מוצרי הסדרה מכילים מרכיבים עוצמתיים שיטפלו בהפחתת אובדן שיער והיא מתמקדת בשני גורמים – שבירה ושורש מוחלש. בנוסף, האמינקסיל 1.5%, מרכיב מרכזי בסדרת ג'נסיס, שומר על תזונה בריאה עמוק בקרקפת, מבטיח פקעת פעילה וחזקה, ומפחית את נפילת השיער מהשורש.

הסדרה כוללת חמישה מוצרים: שמפו לשיער דק, עדין ושברירי, הנוטה לשומניות; שמפו ומרכך לשיער יבש, חלש, הנוטה לשבירה; מסכה אינטנסיבית מחזקת; תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מחום, מסייע בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה ואמפולות טיפוליות מחזקות לקרקפת. (129-299 שקל, במספרות מורשות קרסטס בלבד, לרשימה: www.kerastase.co.il או בטלפון 1-800-301-666).

קרסטס. סדרת טיפוח ג'נסיס לחיזוק השיערה. צילום: יח"צ חו"ל
קרסטס. סדרת טיפוח ג'נסיס לחיזוק השיערה. צילום: יח"צ חו"ל

כאן אומנם לא מדובר על סדרה חדשה, אך בהחלט כזו שכוללת כמה מוצרים שהם חובה כשעוסקים בטיפוח וטיפול בעור הגוף ובקרקפת. ללקטופיל של חברת התרופות כצט מנעד רחב של מוצרים שיספקו לעור הגוף לחות, הרגעה והזנה ממושכת לצד שמפו ייחודי לטיפול בקשקשים ובקרקפת מגורה.

סדרת לקטופיל הינה סדרה טיפולית המאפשרת התחדשות, הזנה ושיפור יכולת ההגנה הטבעית של העור. היא כוללת חמישה מוצרים: תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי, קרם ידיים טיפולי, שמפו ומסכה לטיפול נגד קשקשים. כל מוצרי הסדרה מכילים קומפלקס ייחודי של חומצה לקטית ומרכיבי לחות המופקים מחלב. יחד הם מסייעים בתהליך ההתחדשות של העור ומזינים אותו. רמת החומציות pH 3.5 שומרת על המעטפת החומצית של העור ומגנה מפני זיהומים.

סדרת מוצרי לקטופיל. צילום: אפרת אשל
סדרת מוצרי לקטופיל. צילום: אפרת אשל

מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, הם היפואלרגנים ואינם מכילים SLS ופרבנים. (החל מ-19.90 שקל, ברשתות הפארם' בבתי מרקחת פרטיים ובאתר המותג).

קולקציית המוצרים החדשה של פנטן, Miracles, מכילה תמהיל רכיבים משופר המסייעים בהגנה מפני שבירה, מרככים את השיער ומגנים עליו מפני נזק נוסף. שני המרכיבים העיקריים בקולקציה, ביוטין ובמבוק נבחרו בקפידה: ביוטין – שייך למשפחת ויטמין B ומוכר כויטמין B7 המזרז את צמיחת השיער וחידוש העור, ובמבוק שמסייע בשימור והעצמת החוזק של השיער.

הססדרה כוללת ארבעה מוצרים: שמפו המחדש את מבנה השיער ומעצים את גמישותו מהשורש ועד לקצוות; מרכך המכיל ביוטין ובמבוק ומסייע בחיזוק  ומניעת שבירת השיער; מסכה המבוססת על נוסחות מדוייקות ומשלבת בין עוצמת המדע של Pro-V לבין הביוטין ובמבוק וקרם לחות לשיער. (21.90-23.90 שקל, בלעדית בסופר-פארם).

סדרת המוצרים החדשה פנטן Miracles לשיער חזק וארוך. צילום: יח"צ חו"ל
סדרת המוצרים החדשה פנטן Miracles לשיער חזק וארוך. צילום: יח"צ חו"ל


קרם הידיים המשקם של CeraVe הוא כל מה שאתם צריכים כדי להקל על היובש ולסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. הוא מכיל 3 סרמידים החיוניים לעור, שמוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית – טכנולוגיית MVE של CeraVe.

היא מעניקה לחות לאורך כל היום מבלי להותיר תחושה שמנונית. (44.90 שקל, בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם ובאתרי מכר שונים, למשל כאן).

קרם ידיים משקם לעור יבש של סרווה. צילום: יח"צ
קרם ידיים משקם לעור יבש של סרווה. צילום: יח"צ

גם הסרת שיער בלייזר הפכה לחלק בלתי נפרד מטיפוח הגוף בעשורים האחרונים עם שיטות טיפול חדשות, מכשירים ביתיים ומרפאות מקצועיות עם מכשור מתקדם ושיטות טיפול חדשניות. רשת מרפאות פרופורציה יוצאת כעת עם אפשרות לטיפולי הסרת שיער בלייזר לנשים, ללא הגבלה. החידוש המרכזי: המטופלות יוכלו לבחור ברכישת מסלול טיפולים ללא הגבלה ובמידה ויגיעו לתוצאה הרצויה עד הטיפול העשירי – יקבלו זיכוי מלא על ההפרש. עבור הגברים מציעה החברה מסלול של 15 טיפולים. במידה ומטופל מבצע 10 מתוכם, יקבל החזר מלא על ההפרש.

הטיפולים מבוצעים באמצעות טכנולוגיית הלייזר "סופרנו טיטניום" שמעניקה חווית טיפול נוחה, ללא כאב, מקצרת משמעותית את משך הטיפול ומאפשרת לטפל בצורה יעילה בכל גווני העור, כולל עור שזוף.

הסרת שיער בלייזר ברשת מרפאות פרופורציה. סדרת טיפולים ללא הגבלה. צילום: shutterstock
הסרת שיער בלייזר ברשת מרפאות פרופורציה. סדרת טיפולים ללא הגבלה. צילום: shutterstock

צילומים: Shutterstock, יח"צ, יח"צ חו"ל, אפרת אשל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן