Forbes Israel Logo

ממשיכה לגדול: Booking.com מרחיבה את מחלקת המו”פ הישראלית ומגייסת עובדים

לפני כחצי שנה השיקה Booking.com את המרכז הטכנולוגי הראשון שלה בתל אביב, אשר מנה 25 עובדים, ולשם כך שכרה משרד במתחם מיינדספייס בשדרות רוטשילד בתל אביב. כעת, חודשים ספורים לאחר ההקמה, LABS תל אביב מודיעה כי מובילת הטכנולוגיה הדיגיטלית ואחת מחברות האי-קומרס הגדולות בעולם תעבור בחודש יולי לקומה 57, הקומה החדשה במתחם החדש.

סטיבן מוריסון, מנהל מוצר בכיר ב-Booking.com: "אנחנו אוהבים את האנרגיה והווייב החדשני של תל אביב וללא ספק אנו מרוצים מההחלטה לפתוח כאן מרכז טכנולוגי. אנו נרגשים להגדיל את צוות המו"פ אותו הקמנו בעיר ובטוחים שהמעבר ל-LABS יסייע לנו למשוך עובדים מוכשרים נוספים שיצטרפו אלינו".

Booking.com תשכור מתחם משרדים שיתפרס על פני 500 מ"ר (שטח משרדים בלבד) במטרה לאכלס במקום את הצוות הגדל. בכך, היא תצטרף לחברות מובילות נוספות מתחום ה-TravelTech הפועלות במתחם LABS שרונה.

במטרה לגרום לאנשים לחוות את העולם, Booking.com משקיעה בטכנולוגיה שמסייעת להפחית את השחיקה שבנסיעות, לאפשר לנוסעים את המגוון הרחב ביותר של מקומות שהייה מדהימים הנעים בין דירות, בתי נופש וצימרים משפחתיים ועד לאתרי נופש 5 כוכבים, בתי עץ ואיגלואים.

אתר ואפליקציות החברה זמינים ב-43 שפות והם חולשים על יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות ואזורים ברחבי העולם. Booking.com נתמכת ברחבי העולם על ידי חברות תמיכה מקומיות, ביניהן Booking.com Consulting Services Israel) BCSI), החברה המפעילה את המרכז הטכנולוגי בתל אביב, ישראל.

איתי גרין, מומחה לחדשנות תאגידית המנהל את קהילת ה-TravelTech בישראל (ITTS): "בישראל התפתחה קהילה תוססת של TravelTech הכוללת מספר חברות וסטארט-אפים. מתחם LABS הפך לבית שלנו והצטרפות של Booking.com מתבקשת ותסייע להפריה הדדית ושיתופי פעולה של השחקנים בתחום".

אלעד אלון, מנכ"ל LABS ישראל: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של Booking.com למאות חברי LABS שכבר עשו את הבחירה במתחם העבודה האיכותי ביותר. הבחירה של Booking.com היא הבעת אמון בצוות של LABS שמציע חוויית עבודה חדשנית ואיכותית. אנחנו בטוחים שעובדי Booking.com ייהנו מהשירותים שאנו מציעים ומאמינים שהם ירגישו בבית"

מתחם LABS שרונה עוצב בקפידה וכולל חברות בגדלים ובשלבים שונים. LABS מאפשרת השכרת חדרים בודדים לסטרטאפים ועסקים קטנים ובמקביל מפעילה מחלקה ייעודית המציעה שטחים נרחבים המיועדים לחברות מבוססות וארגונים גדולים (Enterprise).

המתחם החדש, שבהקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים, הינו חלל העבודה היוקרתי והמתקדם בישראל. המתחם נבנה מתוך רצון להעביר את תחום חללי העבודה צעד קדימה ולאפשר לדיירים סביבת עבודה נעימה וחדשנית שמעוררת השראה ומעודדת צמיחה.

המתחם בתל אביב מצטרף לרשת בינלאומית של חללי עבודה משותפים שהקימה קבוצת טדי שגיא בשנה האחרונה. הרשת צומחת במהירות וכבר כוללת מספר מתחמי חללי עבודה משותפים במיקומים האטרקטיביים ביותר בלונדון, ביניהם קמדן מרקט הפופולארי והולבורן. LABS צפויה לפתוח מתחם נוסף בישראל ברחוב הארבעה בסוף 2018.

לרשימה עדכנית של משרות פנויות בתל אביב, בקרו בדף המשרות של Booking.com.

כל אזכור של Booking.com בהודעה זו, מתייחס ל-Booking.com Consulting Services Israel (BCSI) Ltd, חברת תמיכה מקומית של .Booking.com B.V בישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.