Forbes Israel Logo

מנכ”ל איגוד הבנקים, משה פרל, פורש מתפקידו

מנכ"ל איגוד הבנקים, משה פרל, הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידו. פרל צפוי לפרוש בתום קדנציה של 12 שנים בראשות האיגוד לאחר שיאותר מחליף ראוי ותתבצע חפיפה כמקובל.

תקופת כהונתו נחשבת אחת הסוערות שעברו על המערכת הבנקאית בישראל. "הבנקים נאלצו להתמודד תוך שנים ספורות עם רצף של אירועים דרמטיים שאין לו תקדים – המשבר הפיננסי העולמי, רפורמות משמעותיות ומהפכה טכנולוגית. הם עשו זאת בהצלחה שכמעט אף מערכת בנקאית במערב לא הצליחה להציג", אמר פרל. "אחרי תקופה כל כך משמעותית, שבה קרה כמעט הכול ולא היה רגע דל, הגיע הזמן לפרק חדש".


פרל. מסיים תקופה של למעלה מעשור | צילום: דור גרבש

נשיא איגוד הבנקים ויו"ר בנק לאומי, דוד ברודט, הודה לפרל ואמר: "משה ידע לנווט את האיגוד בכישרון רב בעשור שלא היה כמוהו במערכת הבנקאית. הוא עיצב את האיגוד כגוף מקצועי מוביל עם יכולות מגוונות. האיגוד בתקופתו צבר מעמד וזכה לקשב של כל גופי הרגולציה בארץ".

קודם לתפקידו כמנכ"ל איגוד הבנקים, היה משה פרל במשך שנים רבות עיתונאי ואיש תקשורת בכיר. הוא היה העורך הכלכלי הראשי של העיתון מעריב, ייסד והגיש בגלי צה"ל את "התוכנית הכלכלית", שימש פרשן כלכלי בכיר בתוכניות טלוויזיה ופרסם בתחילת שנות האלפיים את רב המכר "בעיניים פקוחות" (הוצאת כתר), על קשרי המערכת הפוליטית והמערכת הכלכלית בישראל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן