Forbes Israel Logo

לא צריכים? כמעט 9 מיליון אמריקאים לא משכו את המענק הממשלתי שלהם

רשות המסים האמריקאית פועלת בכדי לאתר את מי שטרם מימשו את זכאותם לקבלת הפעימה הראשונה של המענק שניתן לאזרחים בעקבות משבר הקורונה

רשות המסים האמריקאית שולחת השבוע מכתבים לכמעט תשעה מיליון אמריקאים שייתכן שזכאים לפעימה הראשונה של המענקים הממשלתיים בעקבות הפגיעה הכלכלית שגרם וירוס הקורונה (CARES Act). מדובר באזרחים אמריקאים שעוד לא קיבלו את התשלומים בסך 1,200 דולר למבוגר ותוספת של 500 דולר לילד.

מי שמקבל השבוע את המכתבים הם בעיקר בעלי הכנסה נמוכה שלא הגישו החזר מס לשנת 2018 או 2019. מדובר באנשים שהכנסותיהם נמוכות בדרך כלל מ-24,400 דולר לזוגות נשואים ו-12,200 דולר לרווקים. מועד ההרשמה האחרון לקבלת המענק הוא 15 באוקטובר.

"הזמן אוזל"

"אנו משתפים מידע ממדינה למדינה כדי שמנהיגים וארגונים ממלכתיים ומקומיים יוכלו להבין טוב יותר את גודל האוכלוסייה בקהילותיהם ולסייע להם לתבוע את התשלומים החשובים הללו. הזמן אוזל וכדאי לתבוע את התשלום לפני המועד האחרון", אמר נציב מס הכנסה, צ'אק רטיג.

דו"ח משרד האחריות הממשלתי שפורסם השבוע על התגובה הפדרלית ל-Covid-19 ממליץ למס הכנסה לעדכן ולחדד את אומדן הזכאים שטרם הגישו בקשה לתמריצים, ולמסור מידע רלוונטי לשותפים בהסברה להעלאת המודעות לגבי אופן ההגשה.

עצם קבלת המכתב לא מעידה על זכאות אוטומטית. על הזכאים להיות אזרחים אמריקאים או תושבים חוזרים, הם צריכים להיות בעל מספר ביטוח לאומי ולא ניתן לתבוע את המענק בתלות בהחזר המס של מישהו אחר.

צילום התמונה הראשית: shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן