Forbes Israel Logo

מצביעים בידיים: אלו הם 10 סרטוני היוטיוב שהגיעו ל-3 מיליארד צפיות

מעט מאוד סרטונים הגיעו עד כה לאבן הדרך של 3 מיליארד צפיות ביוטיוב: "Despacito" מוביל בפער, אד שירן במקום השני – ויש גם 2 סרטונים שאינם קשורים למוזיקה

בימים בהם אנשים רבים נוטים לפלטפורמות סטרימינג של מוזיקה כמו אפל מיוזיק, ספוטיפיי, פנדורה ואינספור נוספות, מיליונים ברחבי העולם ממשיכים להשתמש ביוטיוב כממשק המוזיקה המועדף עליהם. יוטיוב הוא חינמי, נוח למשתמש ומגיע גם עם סרטונים בהם רואים את הקליפים – אלו הסיבות שגורמות לאנשים להעדיף אותו על פני האופציות האחרות.

רק לפני מספר ימים, הלהיט של הזמרת קייטי פרי "Roar", הגיע לאבן הדרך של 3 מיליארד צפיות ביוטיוב – אבן דרך נדירה במיוחד. למעשה, עד כה רק 10 סרטונים הצליחו להגיע לכמות כזאת של צפיות – ואפילו לא כולם הם קליפים הקשורים למוזיקה.

אד שירן. מקום מכובד ברשימה. צילום: Shutterstock


מוביל את רשימת הסרטונים הנצפים ביותר הוא הלהיט של לואיס פונזי ודדי יאנקי "Despacito", שסופר כבר יותר מ-6.5 מיליארד צפיות. אמנם הסרטון חווה האטה מסוימת במספרים, אך ככל הנראה שהוא יהיה הראשון שיגיע ל-7 מיליארד צפיות, משום שאף אחד אחר לא מתקרב אליו. למעשה, אף סרטון עדיין לא הגיע ל-5 מיליארד צפיות והקרוב ביותר הוא השיר "Shape of You" של אד שירן שבמקום השני ונושק ל-5 מיליארד.

מאשה והדוב. מיליוני מעריצים בכל העולם. צילום: Shutterstock


הסרטון הוויראלי "בייבי שארק" ופרק של הסדרה הרוסית המצוירת "מאשה והדוב" – שניהם עברו את 4 מיליארד הצפיות. העובדה ששניהם בין 10 הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב הם הוכחה שיש מקום גם לסרטונים שאינם קשורים לשירים מפורסמים והוכחה להצלחת הממשק של יוטיוב אל מול פלטפורמות המוזיקה האחרות.

מבין 10 הסרטונים, יש מספר סרטונים שהגיעו במהירות ל-3 מיליארד צפיות ובקרוב יגיעו גם למועדון האקסקלוסיבי של 4 מיליארד צפיות, בו נמצאים רק 5 סרטונים עד כה.

אלה הסרטונים שהגיעו ל-3 מיליארד צפיות:

1. Luis Fonsi – "Despacito (ft. Daddy Yankee)"
2. Ed Sheeran – "Shape of You"
3. Pinkfong – "Baby Shark"
4. Wiz Khalifa – "See You Again (ft. Charlie Puth)"
5. Masha and The Bear – Masha Plus Porridge (Episode 17)
6. Mark Ronson – "Uptown Funk (ft. Bruno Mars)"
7. Psy – "Gangnam Style"
8. Justin Bieber – "Sorry"
9. Maroon 5 – "Sugar"
10. Katy Perry – "Roar"

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן